Na nowym stanowisku odpowiada za budowanie strategii całej kategorii napojów niegazowanych w Coca-Cola Poland Services. Do zakresu jej odpowiedzialności należą następujące marki: Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade, Burn oraz Kropla Minerałów.
Marit rozpoczęła pracę w Coca-Cola w 2004 roku na stanowisku Brand Managera w Tallinie. Przez kolejne lata pełniła różne funkcje, m.in. Senior Brand Managera oraz Marketing Activation Managera w krajach bałtyckich a także była Marketing Managerem odpowiedzialnym za markę Sprite w regionie obejmującym Europę centralną i południową. Ostatnio zarządzała w tym regionie marką Coca-Cola i aktywnościami marki skierowanymi do nastolatków. Jednym z efektów jej pracy była wygrana EFFIE 2014 dla najbardziej efektywnej kampanii marketingowej prowadzonej przez firmę FMCG.
Zobacz również
Marit jest laureatką wydziału International Business Administration w Estońskiej Szkole Biznesu. Charakteryzuje ją pasja do marketingu, umiejętność strategicznego myślenia połączonego z kreatywnością oraz multikulturową wrażliwością, niezbędną do efektywnego zarządzania złożonymi projektami.