KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona

KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona
Marka KitKat rozpoczęła nową kampanię outdoorową „Phone Break”, której celem jest zwrócenie uwagi na nadmierne korzystanie ze smartfonów. Inspirując się swoim kultowym hasłem, firma zachęca do prawdziwego odpoczynku – bez ekranów, za to z batonem w ręku.
O autorze
1 min czytania 2025-04-15

Zgodnie z badaniami, 91% osób czuje się lepiej już po dwóch tygodniach zaprzestania korzystania z Internetu w telefonie. KitKat w swoim kultowym haśle „Czas na przerwę, czas na KitKat” mówi o przerwie już od ponad 65 lat, dlatego, po raz kolejny, marka postanowiła przypomnieć czym może być prawdziwy odpoczynek.

KitKat rusza z kampanią outdoorową „Phone Break”, w której zwrócono uwagę na problem, jakim jest marnotrawstwo czasu spowodowane wpatrywaniem się w ekrany smartfonów. Na powstałych kreacjach można zobaczyć ludzi w codziennych sytuacjach: na przystanku autobusowym, w kawiarni czy w kolejce, którzy zamiast telefonów, trzymają w rękach batony. KitKat pyta: co byłoby, gdybyśmy zamienili scrollowanie ekranu smartfona na prawdziwą przerwę?

Za kampanię odpowiada agencja VML Czechia.

– Chcemy, aby nasze kultowe hasło pozostało żywe. A dziś oznacza to pamiętanie o tym, że prawdziwa przerwa odbywa się od ekranów… a jeśli to możliwe, to z kawałkiem czekolady – wyjaśnia Vojtěch Kubricht, dyrektor ds. marketingu KitKat CEE.

PS „Auto Reply Break”: KitKat zmienia odpowiedzi mailowe o nieobecności w słodkie pocieszenie

PS2 The Flipper: Heineken® prezentuje etui, które odwraca telefon, gdy usłyszy „na zdrowie”