Zgodnie z badaniami, 91% osób czuje się lepiej już po dwóch tygodniach zaprzestania korzystania z Internetu w telefonie. KitKat w swoim kultowym haśle „Czas na przerwę, czas na KitKat” mówi o przerwie już od ponad 65 lat, dlatego, po raz kolejny, marka postanowiła przypomnieć czym może być prawdziwy odpoczynek.
KitKat rusza z kampanią outdoorową „Phone Break”, w której zwrócono uwagę na problem, jakim jest marnotrawstwo czasu spowodowane wpatrywaniem się w ekrany smartfonów. Na powstałych kreacjach można zobaczyć ludzi w codziennych sytuacjach: na przystanku autobusowym, w kawiarni czy w kolejce, którzy zamiast telefonów, trzymają w rękach batony. KitKat pyta: co byłoby, gdybyśmy zamienili scrollowanie ekranu smartfona na prawdziwą przerwę?
Za kampanię odpowiada agencja VML Czechia.


– Chcemy, aby nasze kultowe hasło pozostało żywe. A dziś oznacza to pamiętanie o tym, że prawdziwa przerwa odbywa się od ekranów… a jeśli to możliwe, to z kawałkiem czekolady – wyjaśnia Vojtěch Kubricht, dyrektor ds. marketingu KitKat CEE.