INSUMMIT jest uznawany za największe i jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń w Europie, które dostarcza insighty wszystkim tworzącym innowacyjne produkty, usługi, marki i polityki. W minionej edycji Festiwalu wzięło udział ponad 1200 osób, a jego program składał się ze 100 wystąpień paneli i warsztatów.
Tegoroczna edycja odbędzie się 23 i 24 września w Warszawie na PGE Narodowy.
Zgłoszenia na INSUMMIT 2025
Niezależnie od tego, czy badasz źródła insightów, czy przekładasz ich odkrycia na innowacyjne rozwiązania, czy jesteś dostawcą czy odbiorcą wiedzy o człowieku, rynku i społeczeństwie – jeśli masz do opowiedzenia inspirującą historię, która łączy uważność i użyteczność, wgląd i impakt, podziel się nią na festiwalowych scenach. Zgłoszenia już ruszyły.
Call for Insights&Innovations jest otwarte do 19 maja.
Propozycje wystąpień można przesyłać w czterech kategoriach:
- świat, społeczeństwo, człowiek,

- rynek, biznes, marketing,

- innowacje, rozwiązania, narzędzia,

- technologia, cyfrowość, media.

Zasady występowania na INSUMMIT
Zanim prześlesz zgłoszenie, zapoznaj się z zasadami wystąpień.

W Radzie Programowej INSUMMIT znajdują się:
- Piotr Bajerski, Strategic Insights Lead, CE, Pepsico;
- Małgorzata Bombol, Prodziekan Szkoły Doktorskiej, Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie;
- Bartosz Brennek, Strategy Director, Zenith;
- Dorota Jaworska, CEE Consumer and Market Insights Lead, Sanofi;
- Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, OSM Piątnica;
- Ania Karczmarczuk, Managing Director, Ipsos, PTBRiO;
- Stanisław Kijowski, Strategy Director, ING;
- Joanna Kopeć, EMEA Insights Lead, Nielsen;
- Magdalena Kosińska, Marketing Director CEE, Versuni;
- Marcin Lenkiewicz, Co-Owner & Board Member, Blix;
- Michał Lutostański, Head of Knowledge & Thought Leadership, Kantar Polska, PTBRiO;
- Dariusz Maciołek, CMO & CXO, BNP Paribas Bank Polska;
- Adam Miecznikowski, Strategy and Planning Director, Change Serviceplan;
- Kuba Piwowar, Head of SpołTech, Fundacja Centrum Cyfrowe;
- Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA;
- Michał Protasiuk, Senior Research and Insights Manager, EMEA Market Insights, Google;
- Lena Stryjewska, Managing Director, 2012 Agency;
- Tomasz Woźniczka, Vice President, PBS, OFBOR;
- Robert Zydel, Dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel, LOTTE Wedel, PTBRiO.
Więcej informacji o wydarzeniu na stronie.