Oferta jest skierowana m.in. do tych, którzy z natury są chętni do spontanicznej zabawy.
Nowym sandwicz zawdzięcza swój egzotyczny rys oryginalnemu zestawieniu składników. Wśród nich prym wiedzie kurczak w pikantnej marynacie fajita przygotowanej na bazie papryki. Źródłem energii i dobrego samopoczucia są towarzyszące mu świeże warzywa oraz pasta z awokado. Nieprzypadkowo więc do promocji nowego sandwicza sięgnięto po skojarzenie z atmosferą prawdziwej meksykańskiej zabawy, pełnej spontaniczności, radości i ekspresji.
Zobacz również
W przypadku prowadzonej promocji marka SUBWAY® stawia nie tylko na niestandardowe połączenia, które mają zapewnić konsumentom pożywny posiłek, a co za tym idzie dobre samopoczucie i pozytywną energię. Ważna jest także inspiracja, by dostrzegać każdy pozytywny aspekt życia i umieć wyrazić tę radość – choćby w formie własnej małej fiesty.
Meksykanie są znani z umiejętności celebracji codzienności. Każda okazja jest dla nich warta spontanicznego świętowania. Taki właśnie pozytywny model myślenia chcemy zaszczepić naszym klientom. Zależy nam, aby małe codziennie sprawy – na przykład wizyta w restauracji SUBWAY®, były dla nich źródłem prawdziwej radości, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.
Marketingowo marka – obok standardowych materiałów POS i działań on-line opartych na meksykańskich motywach, postawiła także na ozdoby uatrakcyjniające wystrój restauracji. Będzie w nich można podziwiać zawieszki pod sufit oraz wesołe standy z kaktusem. Od grudnia w głównych stacjach TV emitowany będzie nowy promocyjny spot kampanii (http://bit.ly/1EtSEJs). W planach są także działania dedykowane fanom marki w Social mediach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty i realizację materiałów dla obszaru Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów w Polsce czuwa dom mediowy Maxus.
Słuchaj podcastu NowyMarketing