Powstała kolekcja puszek Żywca, podkreślające lokalny charakter miast, w których odbywają się koncerty – Warszawy, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Wrocławia i Żywca. Limitowana edycja puszek powstała przy współpracy z Marcinem Czają, znanym ze swoich murali i ilustracji.
Każda puszka odzwierciedla specyfikę miast i ich mieszkańców, np. zawiera charakterystyczne dla danego miejsca symbole.
Zobacz również

– Po sukcesie naszej współpracy z Andrzejem Pągowskim, zdecydowaliśmy się stworzyć kolejną limitowaną edycję puszek. Tym razem puściliśmy oko do miast, w których odbywają się koncerty w ramach trasy Męskie Granie. To unikalne projekty podkreślające charakter tych miejscowości, ale w niezwykle humorystyczny sposób, tak typowy dla Żywca – komentuje Ewa Stefanowicz, managerka marki Żywiec.
Za kreację, komunikację digital i działania BTL odpowiada agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Autorem grafik na limitowanej edycji puszek jest Marcin Czaja.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
„Chce się Ż w Polsce”: Żywiec startuje z ogólnopolską kampanią i udowadnia, że w Polsce Ż smakuje najlepiej
Słuchaj podcastu NowyMarketing