„Liderzy polskiego marketingu” to autorski projekt edukacyjny wydawnictwa Blix, w który zaangażowali się eksperci kształtujący strategie czołowych marek w Polsce i za granicą. Celem jest przekazanie czytelnikom wiedzy opartej na rzeczywistych doświadczeniach, bo to praktyka – a nie oderwana od życia teoria – weryfikuje najlepsze biznesowe rozwiązania.
Ta książka jest o prawdziwych wyzwaniach, odważnych decyzjach i nieoczywistych ścieżkach zawodowych wybitnych praktyków marketingu. Z myślą o tych, którzy szukają wskazówek, motywacji i punktów zwrotnych dla własnej kariery. „Liderzy polskiego marketingu” to marketingowy GPS.
Zobacz również

Współautorzy – kim są Liderzy?
Liderzy to eksperci reprezentujący różne obszary marketingu: od kampanii i komunikacji, przez analitykę, aż po kompleksowe zarządzanie marketingiem na poziomie całej organizacji. Efekt? Mozaika unikalnych perspektyw i przekonań, doskonale oddająca złożoność współczesnego marketingu. To, co łączy każdego Lidera, to umiejętność strategicznego myślenia, odwaga w podejmowaniu trudnych decyzji i zdolność do racjonalnej oceny sytuacji. Te cechy odróżniają wybitnych praktyków oraz pozwalają im nie tylko reagować na zmiany, ale często je kształtować i wyprzedzać.

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Efektywność, innowacje i konsument
Treść książki „Liderzy polskiego marketingu” została zbudowana wokół trzech filarów, które stanowią fundament zdrowego i trwałego wzrostu marki. Wypowiedzi Liderów koncentrują się zatem na jednym z poniższych obszarów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- efektywność – jak osiągać lepsze wyniki, optymalnie wykorzystując dostępne zasoby i budżety,
- innowacje – jak testować nowe idee, odpowiadać na trendy i tworzyć unikalną wartość dla konsumenta,
- konsument – jak zrozumienie rzeczywistych zachowań zakupowych, pozwala ocenić, czy marka naprawdę rośnie i zyskuje przewagę rynkową.
Dla kogo są „Liderzy polskiego marketingu”?
Lekturę „Liderzy polskiego marketingu” poleca się każdemu, kto szuka inspiracji w ludzkich historiach. Ta książka powstała z myślą zarówno o tych, którzy stawiają pierwsze kroki w marketingu, jak i doświadczonych specjalistach szukających możliwości porównania swojej perspektywy z podejściem innych ekspertów. „Liderzy polskiego marketingu” otwierają przed czytelnikami nowe horyzonty i nieznane dotąd ścieżki, po raz pierwszy przetarte przez zmierzających po sukces bohaterów tej publikacji.
Wyjątkowość tego projektu edukacyjnego tkwi również w idei giving back. Całkowity dochód ze sprzedaży „Liderów polskiego marketingu” zostanie przekazany na rzecz podopiecznych Fundacji Happy Kids oraz Fundacji Przystanek Rodzina – wybranych wspólnie z ekspertami zaangażowanymi w powstanie książki.
Co ciekawe, książka „Liderzy polskiego marketingu” występuje w dwóch wariantach okładkowych.
Zdjęcia: mat. pras.