Goldbach Audience został wyłącznym partnerem w zakresie sprzedaży reklam dla Boska.pl oraz Papilot.pl – dwóch silnych, lifestyle’owych serwisów oferujących wysokiej jakości treści, skierowanych głównie do kobiet. W ramach podjętej współpracy reklamodawcy zainteresowani emisją kampanii na wyżej wymienionych witrynach będą mogli korzystać ze wszystkich najważniejszych form reklamowych, obejmujących także niestandardowe działania takie jak: formy testowania produktów, konkursy czy reklama natywna.
„Cieszę się, że wracamy do partnera, który wesprze nas w stabilnym i długotrwałym rozwoju wszystkich naszych witryn. Wraz z ponownym nawiązaniem współpracy z Goldbach Audience zyskujemy dostęp do najszerszej gamy produktów reklamowych, technologii oraz bogatego portfolio Klientów i Partnerów. Wierzę, że na naszej kooperacji zyskają obie strony.” – powiedział Krzysztof Gagacki, prezes G7 media, właściciel obu portali.
Zobacz również
Zakup powierzchni reklamowej na papilot.pl i boska.pl to nie tylko dostęp do 1 026 947 RU i 25 702 814 odsłon (dane na podstawie Megapanel PBI/Gemius 06.2014), ale przede wszystkim szansa na dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy docelowej z dużym potencjałem zakupowym, takiej jak dobrze sytuowane kobiety z dużych ośrodków miejskich. Co więcej, niemal 30 proc. użytkowników serwisów to przedstawiciele Top Management lub osoby prowadzące działalność gospodarczą.