Piosenki stworzone na bazie warunków użytkowania i regulaminów wykorzystują fragmenty rapu, trapu, samby, muzyki country, popu, boom bapu i reggaetonu. Do stworzenia niecodziennych utworów muzycznych zaangażowano artystów i prawników, tak, aby wszystko odbyło się zgodnie z zasadami.
Co ważne, „Legal Tracks” to coś więcej niż tylko podłożenie muzyki do treści regulaminu użytkowania platform internetowych. Każdy utwór powstał w języku lub slangu właściwym dla danego gatunku muzycznego, a także został mocno osadzony w kulturze, z której pochodzi warstwa muzyczna. To ważne informacje przekazane w taki sposób, który umożliwia słuchaczom przyswojenie istotnych dla nich informacji bez konieczności czytania długich i zawiłych tekstów.
Wszystkie utwory zostały udostępnione w stacjach radiowych, mediach społecznościowych, kanałach Kwaia i w samej aplikacji, zawsze z dołączonymi tekstami dla tych, którzy chcą śpiewać razem z nimi.
– Wykorzystujemy moc muzyki i rozrywki – filary Kwai, aby przybliżyć użytkownikom istotne informacje w lekki i kreatywny sposób. To sposób na uczynienie naszej polityki przejrzystości i odpowiedzialności bardziej dostępną w środowisku, które ceni autentyczność i bezpieczeństwo – stwierdziła Claudine Bayma, dyrektor generalna Kwai Brazil.
Za realizację kampanii „Legal Tracks” wspólnie odpowiadają BETC HAVAS, KondZilla, największy kanał muzyczny YouTube w Ameryce Łacińskiej, oraz Bumblebeat.