Nowe sposoby wyszukiwania
Każdego roku Google „odpowiada” na 5 bilionów zapytań użytkowników i użytkowniczek. W ostatnim czasie zmienił się także sposób wyszukiwania potrzebnych informacji – dzięki Obiektywowi Google, Przeglądom od AI czy eksperymentalnemu trybowi AI, dzieje się to szybciej i znacznie łatwiej. Użytkownicy szukają w wyszukiwarce odpowiedzi na pytania, ale także często, dzięki wyświetlanym reklamom, mogą znaleźć niezbędne produkty lub usługi. Podczas Google Marketing Live ogłoszone zostało rozszerzenie wyświetlania reklam w Przeglądzie od AI na komputery stacjonarne oraz ich wprowadzenie do trybu AI, co oznacza nowe możliwości i formaty dla reklamodawców.

Zobacz również
Przekuj pomysły w kreacje
Piękne i inspirujące treści to klucz do przyciągnięcia uwagi odbiorców, ale ich tworzenie bywa czasochłonne i kosztowne. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Google znacząco poprawił jakość narzędzi kreatywnych, które wykorzystują zaawansowane modele generowania wideo i obrazów: Veo i Imagen. Funkcje te wkrótce będą dostępne w Google Ads i Merchant Center, dzięki czemu marketerzy będą mogli łatwo tworzyć grafiki, wideo oraz inne estetyczne treści i przekuwać swoje wizje w skuteczne reklamy.

AI Max i mniej oczywiste wyszukiwania
Aby pomóc marketerom lepiej planować działania w tak dynamicznym środowisku, Google wprowadził AI Max dla kampanii w wyszukiwarce. Jednocześnie dzisiaj ogłoszono największą od ponad dekady aktualizację systemu ustalania stawek: Smart Bidding Exploration. To rozwiązanie inteligentnie proponuje mniej oczywiste, ale efektywne zapytania użytkowników, co umożliwi reklamodawcom częściej pojawiać się w kluczowych momentach poszukiwania informacji przez użytkowników.
„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Produktywna praca dzięki agentom AI
Wdrożenie narzędzi opartych na AI może być wyzwaniem szczególnie dla mniejszych firm. Dlatego Google wprowadza nowe funkcje związane z agentami AI, które dają marketerom dostęp do własnej „wersji” Google AI, dopasowanej do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu będą mogli szybciej wdrożyć nowe rozwiązania, działać sprawniej i osiągać lepsze wyniki przy mniejszym nakładzie pracy.
Nagranie z konferencji: