Nowe sposoby wyszukiwania
Każdego roku Google „odpowiada” na 5 bilionów zapytań użytkowników i użytkowniczek. W ostatnim czasie zmienił się także sposób wyszukiwania potrzebnych informacji – dzięki Obiektywowi Google, Przeglądom od AI czy eksperymentalnemu trybowi AI, dzieje się to szybciej i znacznie łatwiej. Użytkownicy szukają w wyszukiwarce odpowiedzi na pytania, ale także często, dzięki wyświetlanym reklamom, mogą znaleźć niezbędne produkty lub usługi. Podczas Google Marketing Live ogłoszone zostało rozszerzenie wyświetlania reklam w Przeglądzie od AI na komputery stacjonarne oraz ich wprowadzenie do trybu AI, co oznacza nowe możliwości i formaty dla reklamodawców.

Zobacz również
Przekuj pomysły w kreacje
Piękne i inspirujące treści to klucz do przyciągnięcia uwagi odbiorców, ale ich tworzenie bywa czasochłonne i kosztowne. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy Google znacząco poprawił jakość narzędzi kreatywnych, które wykorzystują zaawansowane modele generowania wideo i obrazów: Veo i Imagen. Funkcje te wkrótce będą dostępne w Google Ads i Merchant Center, dzięki czemu marketerzy będą mogli łatwo tworzyć grafiki, wideo oraz inne estetyczne treści i przekuwać swoje wizje w skuteczne reklamy.

AI Max i mniej oczywiste wyszukiwania
Aby pomóc marketerom lepiej planować działania w tak dynamicznym środowisku, Google wprowadził AI Max dla kampanii w wyszukiwarce. Jednocześnie dzisiaj ogłoszono największą od ponad dekady aktualizację systemu ustalania stawek: Smart Bidding Exploration. To rozwiązanie inteligentnie proponuje mniej oczywiste, ale efektywne zapytania użytkowników, co umożliwi reklamodawcom częściej pojawiać się w kluczowych momentach poszukiwania informacji przez użytkowników.
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Produktywna praca dzięki agentom AI
Wdrożenie narzędzi opartych na AI może być wyzwaniem szczególnie dla mniejszych firm. Dlatego Google wprowadza nowe funkcje związane z agentami AI, które dają marketerom dostęp do własnej „wersji” Google AI, dopasowanej do ich indywidualnych potrzeb. Dzięki temu będą mogli szybciej wdrożyć nowe rozwiązania, działać sprawniej i osiągać lepsze wyniki przy mniejszym nakładzie pracy.
Nagranie z konferencji: