TEQUILA z kampanią dla ACUVUE®

W wyniku wygranego przetargu agencja TEQUILA realizuje kampanię dla marki soczewek kontaktowych ACUVUE®, należącej do portfolio koncernu Johnson&Johnson. Kampania wprowadzająca na rynek nowe opakowania soczewek obejmuje działania w punktach sprzedaży.
O autorze
0 min czytania 2014-10-17

Agencja TEQUILA opracowała koncept komunikacyjny wraz z narzędziami dotarcia do grup docelowych, zwracający ich uwagę na nowe warianty opakowań soczewek kontaktowych ACUVUE®. Zostały przygotowane materiały promocyjnew punkcie sprzedaży, w tym także materiały szkoleniowe dla sprzedawców, by moglijak najlepiej poznaćnowe warianty produktów ACUVUE® i polecać je swoim klientom.Żeby lepiej nawigować klienta, opakowania zostały przydzielone do kilku kategorii oznaczonych ikonami: podręczne, klasyczne, wygodne, ekonomiczne.

Dodatkowo, w ramach programu „Gwarancja satysfakcji, z ACUVUE® bez obaw”, klienci mogą otrzymać zwrot pieniędzy za zakup soczewek, jeśli te nie będą im odpowiadały.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj