Otwarcie poznańskiej Galerii Dębiec nastąpi 25 października. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, promująca to wydarzenie. Motywem przewodnim kreacji – zarówno kampanii na otwarcie, jak i kolejnych odsłon, jakie pojawią się po otwarciu – jest hasło „Już czas na….”, wokół którego budowana jest dalsza komunikacja.
W przypadku najnowszej kampanii, hasło przewodnie to: „Już czas na otwarcie”, przy którym w ciekawych, niewymuszonych pozach występują modele kampanii – elegancka kobieta, mężczyzna w stylu sportowym i szczęśliwa, młoda rodzina, czyli zwykli ludzie, którzy reprezentują szeroką grupę docelową Galerii Dębiec. Kolorystyka kreacji, pojawiającej się w trzech różnych odsłonach, nawiązuje do intensywnych barw widniejących w logo Galerii.
Zobacz również
Kampania reklamowa Galerii Dębiec obejmuje outdoor (blisko 60 nośników na terenie Poznania i południowych przedmieść), kampanię w lokalnych mediach (prasa i internet), dystrybucję ulotek oraz kampanię w social media (Facebook).
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]