GroupM oficjalnie staje się WPP Media

GroupM oficjalnie staje się WPP Media
WPP zmienia nazwę swojej globalnej firmy mediowej z GroupM na WPP Media.
O autorze
0 min czytania 2025-05-29

Marki takie jak Mindshare, Wavemaker oraz EssenceMediacom będą nadal działać w ramach sieci, oferując klientom dedykowane zespoły, jednocześnie korzystając ze wspólnych zasobów, technologii i wsparcia.

WPP Media zarządza inwestycjami w media o wartości ponad 60 miliardów dolarów rocznie i współpracuje z ponad 75% największych światowych reklamodawców w ponad 80 krajach.

– Zmiana na WPP Media jest kontynuacją naszej strategii upraszczania i integrowania oferty dla klientów. Podczas gdy GroupM powstało w czasach, gdy kluczowa była skala mediów, WPP Media odzwierciedla siłę sztucznej inteligencji, danych i technologii oraz prostsze, bardziej zintegrowane rozwiązania – powiedział Mark Read, CEO WPP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj