Trwa kolejna edycja akcji Polska Press Grupy „Otwórz się na pomoc”

Trwa kolejna edycja akcji Polska Press Grupy „Otwórz się na pomoc”
Polska Press Grupa kontynuuje akcję „Otwórz się na pomoc”. Siódma edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-społecznej koncentruje się na wpływie mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Projekt skierowany jest nie tylko do młodych odbiorców, ale również do ich rodziców, opiekunów i nauczycieli
O autorze
1 min czytania 2025-06-02

Kampania składa się z interaktywnej gry edukacyjnej oraz materiałów pomocniczych opracowanych przy wsparciu ekspertów z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Projekt wspiera także realizację celów społecznych gmin i szkół, wspierając również ich odpowiedzialny wizerunek. Polska Press Grupa kontynuuje akcję edukacyjno-społeczną „Otwórz się na pomoc”, której siódma edycja koncentruje się na wpływie mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Projekt, obejmujący interaktywną grę edukacyjną oraz materiały eksperckie przygotowane przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, wspiera realizację celów społecznych gmin, szkół i innych jednostek edukacyjno-społecznych.

– Jako jedna z największych grup medialnych w Polsce czujemy się odpowiedzialni za edukację i dobrostan psychiczny społeczeństwa. Dzięki kampanii „Otwórz się na pomoc” nie tylko informujemy, ale realnie wspieramy szkoły i samorządy w działaniach na rozmaite problemy dotykające dzieci, młodzież, ale także dorosłych. Wierzymy, że media mogą być nie tylko źródłem informacji, ale też siłą napędową pozytywnych zmian społecznych – mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.

Kampania realizowana przez Polska Press Grupę wspiera działania statutowe gmin i placówek edukacyjnych, wzmacniając ich wizerunek jako instytucji zaangażowanych społecznie. Jej zasięg obejmuje całą Polskę – dzięki rozbudowanej strukturze regionalnych redakcji kampania dociera do tysięcy uczniów i rodziców w każdym regionie naszego kraju.

Poprzednie edycje „Otwórz się na pomoc” poruszały tematy takie jak uzależnienia, przemoc czy emocje, zyskując uznanie wśród specjalistów, samorządów i społeczności lokalnych. Projekt od lat pokazuje, jak skutecznie media mogą wspierać edukację i profilaktykę w najważniejszych tematach życia społecznego. „Otwórz się na pomoc” to projekt edukacyjny realizowany we współpracy z jednostkami administracji samorządowej oraz podległymi im instytucjami, takimi jak szkoły podstawowe i ponadpodstawowe, a także inne jednostki organizacyjne. Celem inicjatywy jest wspieranie lokalnych społeczności poprzez dostarczanie wartościowych materiałów edukacyjnych oraz promowanie wiedzy na różne ważne społecznie tematy m.in. zdrowia psychicznego i wzmacniania kompetencji emocjonalnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing