Kampania składa się z interaktywnej gry edukacyjnej oraz materiałów pomocniczych opracowanych przy wsparciu ekspertów z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Projekt wspiera także realizację celów społecznych gmin i szkół, wspierając również ich odpowiedzialny wizerunek. Polska Press Grupa kontynuuje akcję edukacyjno-społeczną „Otwórz się na pomoc”, której siódma edycja koncentruje się na wpływie mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży. Projekt, obejmujący interaktywną grę edukacyjną oraz materiały eksperckie przygotowane przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, wspiera realizację celów społecznych gmin, szkół i innych jednostek edukacyjno-społecznych.
– Jako jedna z największych grup medialnych w Polsce czujemy się odpowiedzialni za edukację i dobrostan psychiczny społeczeństwa. Dzięki kampanii „Otwórz się na pomoc” nie tylko informujemy, ale realnie wspieramy szkoły i samorządy w działaniach na rozmaite problemy dotykające dzieci, młodzież, ale także dorosłych. Wierzymy, że media mogą być nie tylko źródłem informacji, ale też siłą napędową pozytywnych zmian społecznych – mówi Zenon Nowak, prezes zarządu Polska Press Grupy.
Zobacz również
Kampania realizowana przez Polska Press Grupę wspiera działania statutowe gmin i placówek edukacyjnych, wzmacniając ich wizerunek jako instytucji zaangażowanych społecznie. Jej zasięg obejmuje całą Polskę – dzięki rozbudowanej strukturze regionalnych redakcji kampania dociera do tysięcy uczniów i rodziców w każdym regionie naszego kraju.
Poprzednie edycje „Otwórz się na pomoc” poruszały tematy takie jak uzależnienia, przemoc czy emocje, zyskując uznanie wśród specjalistów, samorządów i społeczności lokalnych. Projekt od lat pokazuje, jak skutecznie media mogą wspierać edukację i profilaktykę w najważniejszych tematach życia społecznego. „Otwórz się na pomoc” to projekt edukacyjny realizowany we współpracy z jednostkami administracji samorządowej oraz podległymi im instytucjami, takimi jak szkoły podstawowe i ponadpodstawowe, a także inne jednostki organizacyjne. Celem inicjatywy jest wspieranie lokalnych społeczności poprzez dostarczanie wartościowych materiałów edukacyjnych oraz promowanie wiedzy na różne ważne społecznie tematy m.in. zdrowia psychicznego i wzmacniania kompetencji emocjonalnych.
Zdjęcie główne: mat. pras.
Męskie Granie prezentuje singiel 2025
Słuchaj podcastu NowyMarketing