Marcin Bełza objął stanowisko CEO Walk Creative oraz COO Grupy Walk

Marcin Bełza objął stanowisko CEO Walk Creative oraz COO Grupy Walk
Marcin Bełza w nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój Walk Creative, a jako Dyrektor Operacyjny Grupy Walk będzie wspólnie z Zarządzającymi Walk PR i Walk Events pracował nad procesami wspierającymi ofertę cross-sell.
O autorze
0 min czytania 2025-06-02

Główne pola jego kompetencji to budowa i zarządzanie zespołami projektowymi, tworzenie strategii komunikacyjnych oraz badania. Bełza ma wieloletnie doświadczenie w obszarze badań, komunikacji, brand & packaging designu i strategii marketingowych, tworzył m.in. strategie marek, portfelowe, kategorialne czy NPD. Pracował dla takich firm jak: Big Milk, Apap, Ibuprom, Gripex, VISA, Toyota, Procter & Gamble, ITI / Discovery, Canal+, Finlandia.

Marcin Bełza od wielu lat aktywnie działa w polskiej branży komunikacji marketingowej. Był m.in. jurorem konkursu Effie, jego laureatem oraz szefem Polskiego Klubu Brandingu przy SAR. Został także uhonorowany globalną nagrodą Procter & Gamble – Brand Building Award – za opracowanie i wdrożenie jednych z najskuteczniejszych kampanii trade’owych dla największych brandów tego koncernu.

Wcześniej pracował m.in. w Kantarze, Saatchi & Saatchi, Havasie i One Eleven.

Zdjęcie główne: mat. pras.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj