Jerzy Dudek ambasadorem Premio

Po raz pierwszy w historii marki w Polsce sieć Premio Opony-Autoserwis będzie promować swoje usługi w telewizji. Bohaterem nowej kampanii, która dziś staruje, jest Jerzy Dudek.
O autorze
1 min czytania 2014-10-20

Kampania skupia się na pokazaniu szerokiej oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Jerzy Dudek w spocie promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9. Reklamę można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku Premio www.facebook.com/PremioSerwis.

„Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuję tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Marka Premio stawia właśnie na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością” – powiedział Jerzy Dudek.

„Marka Premio po raz pierwszy w Polsce promuje się w reklamie telewizyjnej, więc jesteśmy szczególnie dumni, że nasz debiut odbywa się we współpracy z Jerzym Dudkiem. Jurek dał się poznać nie tylko jako doskonały sportowiec, bramkarz, ale również jako świetny kierowca. Współpraca z nim ma na celu podkreślenie wartości, którymi kieruje się marka Premio – bezpieczeństwa, profesjonalizmu, a równocześnie szybkości serwisu zarówno w Polsce, jak i w dziesięciu innych europejskich krajach”– powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio.

Kampania koncentruje się na promocji usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio. Jerzy Dudek mówi także o tegorocznej nowości: oponie zimowej Goodyear UltraGrip 9.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.

Premio Opony-Autoserwis to obecnie 129 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się