Wśród prelegentów znajdą się twórczynie i twórcy, którzy nie tylko opowiadają o projektowaniu, ale przede wszystkim realnie zajmują się nim w codziennej pracy – dla globalnych korporacji, małych marek, instytucji kultury.
Swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na konferencyjnej scenie w tym roku podzielą się:
- Weronika Rafa – projektantka graficzna pracująca z globalnymi markami, m.in. Google i Adobe. Opowie o projektowaniu dużych systemów wizualnych i tym, jak te doświadczenia można przełożyć na pracę z mniejszymi klientami.
- Renata Krawczyk (Rena) – ilustratorka i graficzka tworząca baśniowe światy inspirowane naturą. Pokaże, jak skutecznie promować swoją twórczość w social mediach i budować rozpoznawalność.
- Mirek Kilś – współtwórca Studio Otwarte, odpowiadający za prowadzenie projektów i kontakt z klientami. Opowie o organizacji pracy w studiu, wycenie i zarządzaniu codziennością projektantów.
- Maciej Mach – dyrektor kreatywny w Uniforma Studio, specjalizujący się w projektowaniu stron. Opowie, ja rozmawiać z klientami i przekonać ich do korzystania z rozwiązań no-code.
- Bartosz Włodarczyk – art director i projektant, związany z Flying Bisons. Podczas swojej prelekcji postara się odpowiedzieć na pytanie jak AI zmienia projektowanie i jak znaleźć w tym wszystkim miejsce dla własnej kreatywności.
- Michał Büthner-Zawadzki – ekspert Arctic Paper, prowadzący szkolenia o papierze i druku. Rozwieje wątpliwości dotyczące doboru papieru i przygotowania plików dodruku.
- Maciek Sznitowski – strateg marki i twórca bloga Brandoholik. Opowie o tym, jak używać frameworków brandingowych w praktyce i jak nie utknąć w ich schematach.
- Adam Lapko – art director i twórca autorskich projektów łączących reklamę i sztukę. Podzieli się doświadczeniem z łączenia pracy etatowej i freelance’u–i tym, co jak elastycznie podchodzić do pracy w dzisiejszych czasach.
- Joanna Brzezińska – psycholożka z 13-letnim doświadczeniem we wspieraniu twórców. Opowie, jak dbać o dobrostan psychiczny w pracy kreatywnej i jak radzić sobie z presją i oceną.
Będzie też jeszcze jeden zespół-niespodzianka.

Oprócz prelekcji uczestnicy będą mieć okazję do udziału w praktycznych warsztatach, skorzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić wystawę oraz stoiska partnerów i wystawców. Autorką tegorocznej ilustracji będącej key visualem konferencji jest Renata Krawczyk.
Bilety znajdziesz na stronie www.grafconf.pl. Patronem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.

Grafiki: mat. pras.