1. W marketingu najważniejsze jest…
Przede wszystkim zdroworozsądkowa analiza.
Konsensus pomiędzy produktem, grupą odbiorców i celami do których dążymy. Korzystanie zarówno z dostępnych badań, trendów, ale i własnej intuicji.
Zobacz również
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
Każda przeprowadzona kampania wzbogaca nasze doświadczenia i inspiruje do dalszej pracy. Pierwszym takim ważnym natchnieniem była zagraniczna kampania dla HUWAEI Enterprise. Współpraca na wielu zagranicznych rynkach, tak różnych od polskich realiów pozwoliła spojrzeć na świat mediowy z różnych perspektyw.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwania, czego uczą….
W naszej pracy nie ma trudnych wyzwań, są cele do zrealizowania. Niekiedy trzeba podejść z dystansem, pokorą, cierpliwością oraz natychmiastowym działaniem, by udowodnić, że skoro jest problem to jest i rozwiązanie.
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to…
To IQ Media. Praca od początku istnienia firmy i możliwość uczestniczenia w jej rozwoju pokazała mi, jak ważny jest zespół i konsekwencja. Właśnie z tego jestem najbardziej dumna, że to zaangażowani, pełni pasji i chęci ludzie tworzą najlepsze projekty i są odpowiedzialni za sukces całej firmy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Może nie zazdroszczę, ale kampanie, które mnie inspirują to takie, które pozostają w naszej świadomości na długie lata, które tworzą nowe trendy. Dla mnie taką kampanią była seria krótkich filmów online BMW „The Hire”, pomysłu agencji Fallon. 13 lat temu, w czasach, w których takie pojęcia jak: storytelling, brandedcontent, viral czy nawet Youtube nie były popularne, BMW Films zrobiło epickie przedsięwzięcie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu to…
Prozaicznie mówiąc „ możliwości TU I TERAZ”.
Coraz częściej wykorzystujemy trendy: real time marketing, marketing automation, które od zawsze były celami każdego marketingowca. Teraz dzięki nowym możliwościom technologicznych, takim jak: iBeacon, Wearable, możemy jeszcze skuteczniej dotrzeć do konkretnego konsumenta, we właściwym czasie i miejscu.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Nie ma przereklamowanych kanałów komunikacji, są one jedynie źle dopasowane do grupy odbiorców i reklamowanego produktu. Skupienie się na schematach i traktowanie wszystkich odbiorców szablonowo jest przereklamowane, wątpię czy moja babcia zechciałaby uczestniczyć w wyzwaniu #splash na facebooku.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Dialog – zawsze powtarzamy naszym klientom, że to oni są specjalistami w swojej branży, a my w swojej. Wspólna praca oparta na partnerskich relacjach, zaufaniu i zaangażowaniu prowadzi do wieloletnich kampanii zakończonych sukcesem.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Czerpie od… ludzi, ludzi, z którymi pracuje, spotykam się i rozmawiam.
“Individuals don’t build great companies, teams do”/ Mark Suster, investor
10. Moja kampania marzeń…
To taka, która angażuje społeczeństwo i porusza ważne problemy.
Przedsmakiem takiego marzenia była tegoroczna kampania JZO i wspólne zorganizowanie na antenie TVP2 badania wzroku, poruszenie problemu prezbiopii.
Chapeau bas dla projektu agencji Isobar i fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie za „Photos for Life”.
11. Zajmuję się marketingiem oraz trade marketingiem, dlatego, że…
Nie wyobrażam sobie, żebym tego nie robiła.
Magdalena Marzec Senior Media Planner / Buyer w IQ Media
W branży od początku istnienia IQ Media. Wcześniejsze doświadczenie bankowe pozwala jej na swobodne działania we wszelkiego rodzaju analizach i kalkulacjach. W IQ Media inspiruje, motywuje nie tylko swój zespół, ale także klientów. Jest ekspertem od nowych mediów.