Głównymi aktywnościami jest kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach premium kulinarnych, kobiecych i life style`owych np.: Elle, Twój Styl, Wysokie Obcasy Extra, Claudia, Olivia, Zwierciadło, Pani, Kukbuk, Kuchnia, Moje Gotowanie. Działania w prasie będą wspierane przez aktywności w Internecie na Gazeta.pl, wp.pl oraz na portalach kulinarnych lifestylowych i porównywarkach cenowych. Ponadto, kampanii będzie towarzyszył konkurs organizowany we współpracy z blogerami i vlogerami kulinarnymi. Akcję uzupełnią materiały POS informujące o promocji.
„Przetestuj profesjonalistę”
Kolejnym działaniem w ramach kampanii jest specjalna promocja konsumencka, w ramach której konsument ma 30 dni na wypróbowanie robotów z linii MUM marki Bosch. Jeśli ten nie spełni jego oczekiwań, klient ma prawo zwrócić sprzęt przez 30 dni od daty zakupu. Promocją objęte są wybrane modele robotów kuchennych.
Zobacz również
„MaxxiMUM smaków i zapachów”
Silny, piękny, bezpieczny a jednocześnie inteligentny i funkcjonalny robot kuchenny MUMXL20C marki Bosch. Najmocniejszy na polskim rynku silnik o mocy 1600W umożliwia szybkie wyrabianie nawet bardzo ciężkiego ciasta. Inteligentne czujniki kontrolują prace robota za Ciebie. Bogata gama akcesoriów: „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion” oraz zestaw Tasty Moments 5w1, sprosta każdemu wyzwaniu i umożliwi przygotowanie nawet najbardziej wyszukanych posiłków.
Materiały POS przygotowała Agencja 3M Projekt.
Koncepcja i realizacja działań w Internecie – Insignia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji o kampanii oraz pełny wykaz robotów kuchennych objętych promocją „Przetestuj profesjonalistę” dostępny jest na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing