Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na AIBA 2025 [KONKURS]

4 sceny tematyczne, 50+ prelegentów z topowych tech marek świata – upoluj wejściówkę na konferencję o realnych wdrożeniach AI.

SZCZEGÓŁY

Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]

Brand Jungle 2025: Marki w dżungli trendów [PODSUMOWANIE]
Pod koniec maja Słupsk na jeden dzień stał się stolicą marek i brandingu. Wszystko za sprawą konferencji Brand Jungle, organizowanej przez zespół Rio Creativo, która odbyła się w niezwykłych wnętrzach Nowego Teatru.
O autorze
2 min czytania 2025-06-12

Wydarzenie przyciągnęło ponad 150 specjalistów, marketerów, strategów i kreatywnych dusz z całej Polski, oferując solidną dawkę inspiracji, wiedzy i aktualnych trendów.

Dżungla, w której trzeba umieć przetrwać

W czasie dynamicznych zmian na rynku, zarówno pod kątem nowoczesnych technologii, preferencji odbiorców, jak i coraz większej świadomości konsumenckiej, marki muszą nie tylko nadążać za trendami, ale umiejętnie się w nich poruszać. Organizatorzy postawili na aktualność i różnorodność tematów, co znalazło odzwierciedlenie w harmonogramie, który umiejętnie pozwolił zbudować opowieść o markach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prelegenci z pierwszej ligi

Każdą z tych historii powierzono praktykom, specjalistom w swoich dziedzinach. Konferencja to sześć wystąpień wypełnionych konkretami, inspiracjami i narzędziami, które można wdrożyć od zaraz. Na dżunglowej scenie wystąpili:

  • Piotr Biela – specjalista od strategii, sprzedaży, digitalu i danych w marketingu (Blix, Intermarche, SPAR), który pokazał jak dane i obserwacje klientów zamieniać na konkretne decyzje marketingowe.
  • Bartosz Kotowicz – twórca metody „Silny Ⓑrand”, ekspert w dziedzinie świadomego budowania marki, procesów, strategii rebrandingu – doskonale opowiedział o tym, dlaczego dobrze przygotowany proces brandingowy zaczyna się długo przed nowym logo.
  • Szymon Motławski – socjolog mediów, praktyk employer brandingu pokazał jak jednocześnie budować dobry wizerunek na zewnątrz i wzmacniać zespół od środka.
  • dr Agnieszka Szóstek – strateg, autorka książek, która pracowała m.in. dla Google, Allegro, ING. Ze sceny opowiadała o strategii doświadczeń – jak wdrożyć ją naprawdę, a nie tylko zapisać w prezentacji.
  • dr Karolina Adamska-Woźniak – ekspertka ESG i odpowiedzialności biznesu, pozwoliła uczestnikom na chwilę refleksji pokazując, jak odpowiedzialność przestaje być domeną tylko działu CSR, a staje się strategiczną decyzją wpływającą na każdy element marki.
  • Artur Leśniak – Just Join IT / RocketJobs.pl, laureat nagród Effie, KTR, Złote Spinacze, zakończył konferencję prelekcją o praktycznej stronie zarządzania marką i skutecznym połączeniu działań wizerunkowych i sprzedażowych.

Przypominamy również ich spojrzenie na to, co sprawia, że marka zapada w pamięć i buduje zaufanie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Networking i lokalna energia

Brand Jungle ogrom wiedzy, ale też atmosfera – swobodna, otwarta, kreatywna. Przestrzenie Nowego Teatru sprzyjały networkingowi, który przyniósł wiele nowych znajomości oraz korzyści dla uczestników i prelegentów. Warto zaznaczyć, że to jedna z niewielu (lub nawet jedyna) konferencji tego typu, które wychodzą poza Warszawę i duże ośrodki miejskie, pokazując potencjał mniejszych miast, w tym wypadku Słupska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co dalej?

Brand Jungle 2025 zakończyło się zapowiedzią przyszłorocznej edycji – jeszcze ciekawszej i jeszcze bardziej odważnej tematycznie. Jeśli tegoroczne wydarzenie było jak wyprawa do dzikiej dżungli brandingu, to za rok czeka nas prawdziwa ekspedycja.

NowyMarketing był patronem medialnym wydarzenia.