Na półkach sklepowych pojawi się już w listopadzie i otrzyma szerokie wsparcie we wszystkich kanałach sprzedaży.
Niepowtarzalnym smakiem Bocka, Marcowego oraz Białego marka Żywiec po raz kolejny udowodniła wyjątkowe umiejętności mistrzów z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej. Warianty zdobyły ogromne uznanie konsumentów. Żywiec jednak nieustannie się rozwija i idzie z duchem czasu, dlatego teraz wprowadza na rynek nowy gatunek – Żywiec APA.
Zobacz również
Nowy wariant to intensywnie chmielowe piwo typu Pale Ale z wyczuwalną nutą cytrusową. Swój aromat i smak zawdzięcza zastosowaniu pięciu odmian chmielu oraz warzeniu w otwartych kadziach. Piwo to smakuje najlepiej, podawane w temperaturze 9-11 stopni Celsjusza.
Wprowadzanie przez markę Żywiec nowych gatunków odkrywa przed konsumentami bogactwo piwnego świata i tym samym podnosi kulturę picia piwa w Polsce – Izabela Głodek, Dyrektor marki Żywiec i Innowacji.
Żywiec APA będzie dostępny w sprzedaży w butelce zwrotnej 500 ml już w listopadzie. Towarzysząca mu kampania otrzyma wsparcie w telewizji, internecie oraz w punktach sprzedaży, gdzie pojawią się materiały POS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dla marki Żywiec pracują: ATL – agencja DDB, BTL – Men at Work. Za aktywacje interaktywne odpowiada GONG, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.
Słuchaj podcastu NowyMarketing