Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Arch Nemesis: Burger King przyćmił premierę Big Arch od McDonald’s 

Arch Nemesis: Burger King przyćmił premierę Big Arch od McDonald’s 
Burger King nie ma litości. Sieć fast food zasłoniła (dosłownie) reklamę premierowej kanapki McDonald's własnym billboardem umieszczonym na vanie.
O autorze
1 min czytania 2025-06-27

W nieoficjalnej wojnie gigantów sieci fast foodów znów iskrzy. Burger King postanowił w nieoczywisty sposób skomentować premierę nowego burgera „Big Arch” od McDonald’s, publikując na Instagramie wideo, na którym widać specjalnie przygotowany van. Auto podjeżdża tak, by zasłonić billboard promujący nową kanapkę. Po kilku sekundach na ekranie pojawia się przekaz marki z prostym, ale sugestywnym komunikatem.

Kolejny raz Burger King zdobył serca (i lajki) swoją bezczelną, ale błyskotliwą odpowiedzią.

Akcja nawiązuje do podobnej sytuacji, która miała miejsce we Francji w podobnym czasie, gdy w dolinie Loary stanęła kolejna restauracja McDonald’s. Wówczas przy logotypie fast foodu stanęła ciężarówka Burger King i w ten sposób powstał napis: „Mmmmh Burger King”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS KFC France przerabia viralowe wideo, promuje współpracę z Burger Kingiem i żartuje z McDonald’s

PS2 „Bitwa” o wyspę. Burger King proponuje zmianę nazwy McDonald’s Island na Whopper Island