Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą

Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
Marta Życińska, Dyrektorka Generalna polskiego oddziału Mastercard Europe, pokieruje pracami Jury 26. edycji konkursu Effie Awards Poland. W tym roku blisko 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu, reklamy, mediów i biznesu będzie oceniać najskuteczniejsze kampanie na polskim rynku.
O autorze
2 min czytania 2025-06-27

Co roku Komitet Organizacyjny Effie wybiera osobę, która obejmuje funkcję Przewodniczącej lub Przewodniczącego Jury. To rola zarezerwowana dla postaci o silnej pozycji w świecie marketingu i szerokiej, biznesowej perspektywie. Marta Życińska idealnie wpisuje się w ten profil – posiada wieloletnie doświadczenie zdobywane w Polsce i za granicą, a także zna Effie „od środka” jako jurorka edycji polskich, europejskich i globalnych.

– Jestem zaszczycona, że mogę Przewodniczyć jury Effie Poland 2025. Przez wiele lat jako marketerka byłam jurorką tego konkursu, również w edycji europejskiej czy globalnej. Wspaniale będzie ponownie udać się w podróż po najbardziej innowacyjnych i efektywnych kampaniach marketingowych! Bardzo cieszę się, że tegoroczny skład jury to wyjątkowa mieszanka doświadczeń i profesjonalizmu! Jestem przekonana, że zaowocuje to ciekawymi obradami, w efekcie których nagrodzimy najlepsze kampanie. Mam nadzieję podzielić się swoim doświadczeniem zarówno marketingowym jak i biznesowym. Liczę, że ta podwójna perspektywa, to „bycie po dwóch stronach lustra” okaże się przydatne dla jurorów – mówi Marta Życińska, Dyrektorka Generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.

Jako Przewodnicząca Jury, Marta Życińska będzie nadzorować przebieg całego procesu jurorskiego, wspierając liderów grup jurorskich i czuwając nad zachowaniem najwyższych standardów oceny. Będzie również przewodniczyła obradom jury kategorii Marketing & Business Solutions. Skład jury tej 14 grupy poznamy niebawem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Niemal 200-osobowe jury złożone z ekspertek i ekspertów podzielonych na 13 grup jurorskich oceni zgłoszenia nadesłane w 27 kategoriach komunikacyjnych. Jury obradować będzie cały wrzesień, a zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się w tym roku 3 listopada w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Role Przewodniczących poszczególnych grup jurorskich przyjęli:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

1. GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Anna Dzierzędzka, Media & TCP Director, CE PepsiCo

2. GRUPA II: Beauty & Care, Medicines & Supplements

Piotr-Gąsienica-Daniel, Dyrektor Strategii, One Eleven

3. GRUPA III: Consumer Goods, Services

Marta Ulman, Senior Marketing & Brands Manager, Grupa Pracuj

4. GRUPA IV: B2B, Finance & Insurance

Dariusz Maciołek, Dyrektor Zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu, Doświadczeń Klienta i Zaangażowania Społecznego, Bank BNP Paribas

5. GRUPA V: Entertainment, Gaming, Influencers & Social Platforms

Paweł Mrugacz, Marketing Director, The Walt Disney Company

6. GRUPA VI: Launch, Retail & Marketplaces

Pawel Gala, CEO Wavemaker

7. GRUPA VII: Non-Profit, Public & Political Service

Antoni Trela, Partner, Partner CPC Brand Consultants

8. GRUPA VIII: Particular Audience & Targeting, Young

Anna Żabczak, Z-ca Dyrektora Marketingu Beverage, Grupa Maspex

10 GRUPA X: AI, E-Commerce & Omnichannel, Smart Budget

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i Managing Director MediaPlus

11. GRUPA XI: Relaunch & Defend

Agnieszka Kwaśniewska, Chief Strategy Officer, Saatchi & Saatchi

12. GRUPA XII: Long Term

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej, Orange Polska

13. GRUPA XIII: ESG, PR & Employer Branding

Tomasz Alberski, Managing Partner, K+Group

Pełny skład Jury Effie Poland 2025 można poznać >> TUTAJ.

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie 1.01.2024 -31.03.2025r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa Audytor Konkursu firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. Zgłoszenia można nadsyłać tylko do 7 lipca.

Patronem medialnym wydarzenia jest NowyMarketing.

Zdjęcia: mat. pras.

PS Recepta na sukces: jak wygrać Effie w influencer marketingu?