Drzewa Życia – spójrz na swoje zdrowie z innej perspektywy

Grupa LUX MED na przełomie września i października zorganizowała akcję informacyjno-edukacyjną Drzewa Życia. Idea związana była z drzewami, które są symbolem długowieczności, życia, ekologii. Wyrosła ona z przekonania, że należy o nie dbać tak samo jak o swoje zdrowie.
O autorze
1 min czytania 2014-10-31

Łącząc te elementy LUX MED nazwał swoje pakiety medyczne nazwami drzew.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem mediów, informacja o akcji została opublikowana na ponad 50 portalach branżowych i konsumenckich. Film pokazujący świat z perspektywy mikro w ciągu dwóch tygodni od publikacji został obejrzany ponad 220 000 razy.

W ramach kampanii powstało również video, w którym Robert Sosnowski – Managing Director agencji Biuro Podróży Reklamy, oraz Marzena Kowalska – Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej LUX MED, omawiają ideę akcji.

Największe zainteresowanie wzbudzał główny element akcji, czyli całkowicie niestandardowe na rynku polskim nośniki, jakimi są minibillboardy, które z dokładnością odwzorowują tradycyjne billboardy w skali 1:12. Łącznie w 8 parkach w Polsce, zostało ustawionych ponad 100 tabliczek, które zachęcają do szanowania zieleni. Billboardy pojawiły się w warszawskich parkach: Ogród Botaniczny UW, Park Praski, ZOO, Powsin, Park Strumykowa, Park Henrykowski, Park Ceramiczna, Lasek Brzozowy. Są to takie gatunki jak: dąb, brzoza, jarzębina, orzech, jodła, sosna, platan. Każdy nośnik nawiązuje do innego gatunku drzewa, na przykład billboard z informacjami o planie medycznym „Dąb”, został ustawiony pod dębem, tak jak „Jarzębina” pod jarzębiną. Dodatkowo, do aktywności podczas akcji, włączyły się różne społeczności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość kampanii wspierana jest przez patronów medialnych: Wirtualna Polska, Stowarzyszenie Ekologiczno-Kulturalne Klub Gaja, oraz serwisy: Palapa, Purpose, Lubię Drewno.

Za realizację kampanii odpowiada Maciej Mazur – Project Manager agencji Biuro Podróży Reklamy. Koncept kampanii został opracowany przez Roberta Sosnowskiego (Managing Director) i Łukasza Ludkowskiego (Senior Creative Manager).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po stronie klienta, kampanię nadzoruje Magdalena Trzcińska, Koordynator Projektów Marketingowych i Maciej Kuźma, Manager Marketingu Produktów LUX MED Sp. z o. o.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się