Kampania „Scary Good” składa się z dziewięciu klipów wideo przypominających horrory i późnowieczorne programy telewizyjne, których zadaniem było niegdyś budzić u widzów strach. Tym razem jednak, zamiast znanych aktorów, na ekranie oglądamy najbardziej zaciekłych napastników na co dzień należących do najlepszych drużyn futbolowych z całego świata. Co ich łączy? Wszyscy są ambasadorami Nike Football i każdy na boisku próbuje sprawić, że przeciwnik będzie miał koszmary na myśl o nadchodzącej, druzgocącej porażce.
Klipy stworzone na potrzeby „Scary Good” nawiązują m.in. do mrożących krew w żyłach filmów i dziwacznych reklam, a także nocnych seansów jasnowidztwa i nostalgicznych kreskówek dla dorosłych. A to wszystko z dreszczykiem.
Wśród sportowców zaproszonych do udziału w kampanii znaleźli się m.in. hiszpańska piłkarka Alexia Putellas („Free Psychic Readings with Alexia”), która odgrywa rolę jasnowidzki czytającej z magicznej kuli, Kylian Mbappé („Kyller Instinct”) oraz Ronaldinho Gaúcho i Vini Jr.
Co ważne, kampania Nike Football kierowana jest nie tylko do profesjonalnych sportowców, ale także do ich kibiców i osób uprawiających aktywność fizyczną hobbistycznie i na amatorskim poziomie. Wszystko zgodnie z mottem marki: „Jeśli masz ciało, jesteś sportowcem”.