Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025

Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
Lidl Polska rozpoczyna kampanię marketingową z okazji UEFA Women’s EURO 2025, celebrując sportową siłę kobiet i realizując swoją społeczną misję wspierania równych szans, rozwoju młodych talentów oraz zdrowego stylu życia. Marka jest oficjalnym partnerem turnieju.
O autorze
0 min czytania 2025-07-02

Centralnym elementem kampanii będzie 30-sekundowy spot wizerunkowy, który opowiada historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.

Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami – szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. Kampania będzie również realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz w ramach współpracy z portalem Onet – Lidl zostanie sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s EURO 2025.

Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także aktywację w aplikacji Lidl Plus. Użytkownicy będą mogli wziąć udział w grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami.

Więcej informacji o współpracy na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj