Centralnym elementem kampanii będzie 30-sekundowy spot wizerunkowy, który opowiada historię dziewczynki, która dzięki codziennemu wysiłkowi, wsparciu najbliższych i zdrowemu odżywianiu – symbolicznie reprezentowanemu przez świeże owoce i warzywa od Lidl – pokonuje kolejne przeszkody i spełnia swoje sportowe marzenia.
Spot pojawi się w blokach reklamowych przed meczami – szczególny nacisk położono na mecze reprezentacji Polski oraz finał turnieju. Kampania będzie również realizowana w social mediach, mediach internetowych oraz w ramach współpracy z portalem Onet – Lidl zostanie sponsorem sekcji sportowych poświęconych UEFA Women’s EURO 2025.
Zobacz również
Na czas trwania turnieju Lidl przygotował także aktywację w aplikacji Lidl Plus. Użytkownicy będą mogli wziąć udział w grze „Szczęśliwa Bramka”, która pozwoli połączyć sportowe emocje z dodatkowymi kuponami.
Więcej informacji o współpracy na stronie.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]