Kreatywny chaos na billboardach Canvy
W okolicach stacji Waterloo pojawiły się nietypowe billboardy. To kampania reklamowa Canvy – narzędzia do tworzenia różnorodnych materiałów graficznych. „Kiedy okazuje się, że 16×9 miało w rzeczywistości być 9×16”, „Zaznacz i przenieś (niemal) wszystko” – to tylko niektóre z haseł przypominających przechodniom o funkcjach, w jakie wyposażona jest Canva.

„Tylko cisza i spokój” w Podlaskiem
W najnowszej kampanii „Tylko cisza i spokój” dla Województwa Podlaskiego, agencja White Bits diagnozuje źródła wakacyjnego stresu i proponuje alternatywę, która naprawdę regeneruje.

„NajlePSIE wakacje” od Wakacje.pl
Latem liczba porzucanych zwierząt wzrasta nawet o 30% w stosunku do innych pór roku. Do firm, które sprzeciwiają się pozbawianiu czworonogów domów, dołączył portal Wakacje.pl. Jego ambasador, Marcin Prokop, w kampanii „NajlePSIE wakacje” mówi stanowcze NIE porzucaniu zwierząt.
Decathlon promuje uprawianie sportu w miejscach publicznych
Decathlon w Czechach łączy siły ze startupem YourLOX i wprowadza inteligentne szafki do wypożyczania sprzętu sportowego w miejscach publicznych.

Stokke walczy z dad-shamingiem
Czy tata to tylko pomocnik mamy? Marka Stokke przełamuje stereotypy i w kampanii na Dzień Ojca przypomina: „Tatusiowie to tatusiowie, nie nianie”. Więcej ciekawych kampanii z okazji Dnia Ojca poznasz >> TUTAJ.

Dove edukuje o pielęgnacji… pod prysznicem
Opakowanie kosmetyku, które dba o zdrowie skóry? Dove pokazuje, że to możliwe i wypuszcza na kanadyjski rynek etykiety reagujące na zbyt wysoką temperaturę.

„Czas ma znaczenie”, przekonuje Fundacja Głód(nie)Nażarty
Druga edycja kampanii „Dieta (Nie)Życia” nosi tytuł „Czas ma znaczenie”. Tym razem Fundacja Głód(nie)Nażarty skupia się na psychicznych symptomach anoreksji i zachęca do wykonania prostego testu diagnostycznego.
„Zostawiłbyś swoje dziecko samo w obcym mieście?”
Miasto stołeczne Warszawa rusza z kampanią, której hasłem głównym jest: „Zostawiłbyś swoje dziecko samo w obcym mieście?”. Cel kampanii to podniesienie świadomości rodziców i opiekunów dzieci na temat zagrożeń, na które narażone są dzieci w świecie cyfrowym.

Ten test węchowy pomoże wykryć Parkinsona i Alzheimera
Czy bekon, ser i naftalina mogą pomóc wykryć choroby neurodegeneracyjne? Natura i Africa Creative udowadniają, że tak – wprowadzając test węchowy do popularnego katalogu kosmetycznego. Innowacyjne podejście może zrewolucjonizować wczesne diagnozowanie Alzheimera i Parkinsona u milionów kobiet.

„Nadajemy do myślenia”: rebusy zamiast sloganów w kampanii wizerunkowej Radia Kraków
Radio Kraków ruszyło z kampanią wizerunkową, której głównym celem jest budowanie rozpoznawalności marki rozgłośni i odzyskiwanie zaufania słuchaczy w czasach rosnącej dezinformacji. Akcja oparta jest na haśle głównym stacji, czyli: „Nadajemy do myślenia” oraz idei rebusa, który ma zaangażować widza do odczytania ukrytej informacji.

Gang Troski o Nioski zachęca do pomagania zwierzętom
Dwie na trzy kury znoszące jaja w Polsce spędzają całe życie w ciasnej klatce. Stowarzyszenie Otwarte Klatki pokazuje, że każdy z nas może zmienić ich los. W spocie organizacji aktor Sebastian Stankiewicz zaprasza do „gangu troski o nioski”.
„Lam(pH)”: uliczne latarnie, które pomagają zadbać o zdrowie psa
W londyńskim Victoria Park pojawiły się lampy uliczne, które pomagają wykryć choroby psów. Wszystko dzięki specjalnym czujnikom naklejonym na latarnie w ramach akcji „Lam(pH)”.

„Nie mieszasz, jesteś w porządku”: naucz się segregacji odpadów
„Nie mieszasz, jesteś w porządku” – tak brzmi hasło kampanii społecznej, której celem jest uporządkowanie wiedzy o segregacji bioodpadów kuchennych. Zamiast straszenia konsekwencjami, organizatorzy postawili na budowanie poczucia sprawczości i dumy. W ramach akcji powstał również spot o charakterze paradokumentalnym.

„A moRZe bez plastiku?”, czyli kampania, z którą zadbasz o Bałtyk
5 czerwca przypada Światowy Dzień Środowiska, a tematem tegorocznej edycji jest walka z zanieczyszczeniem plastikiem. Z tej okazji powstała kampania edukacyjna „A moRZe bez plastiku?”, realizowana przez RLG Repack. Sprawdź, dlaczego warto segregować odpady i jak chronić Bałtyk.
„Enjoy the Classics”, czyli starożytna mozaika od McDonald’s
W ramach kampanii „Enjoy the Classics” McDonald’s Italia przygotował instalację w jednej z rzymskich galerii, która przypomina starożytną mozaikę. Dzieło wzbudziło mieszane reakcje odbiorców.

„EX-press Disposal Truck”: z Tinderem pozbądź się wspomnieńpo byłych
Na ulicach Mumbaju pojawiła się ciężarówka Tinder „EX-press”, do której można było wrzucić przedmioty kojarzące się z poprzednimi związkami.

Oreo opowiada o spontanicznych decyzjach zakupowych
„A Decision Was Made Here” to kampania, która jest czymś więcej niż zwykłym DOOH. Oreo wykorzystuje częste zachowania kupujących, aby pokazać, że ich ciastka to dobry wybór bez względu na okoliczności.