
Agnieszka Sora, nowo wybrana przewodnicząca Rady Nadzorczej IAA Polska, przez 10 lat była w Zarządzie IAA Polska, w tym przez ostatnie 4 lata sprawowała funkcję Prezeski Zarządu Stowarzyszenia. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 34 lat. Ma bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1996-2021 pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, a przez ostatnie 4 lata pracowała jako Regional Consulting Director NCE w GfK/NIQ. Od wielu lat mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, Wise & Young, AIESEC Alumni, NIQ.
Zobacz również
– Z ogromną satysfakcją przyjmuję funkcję Przewodniczącej Rady Nadzorczej IAA Polska. To dla mnie nie tylko kontynuacja zaangażowania w rozwój branży komunikacji marketingowej, ale także zobowiązanie do wspierania nowego Zarządu Stowarzyszenia w realizacji ambitnych celów i dalszego umacniania głosu naszego środowiska – podkreśla Agnieszka Sora, Przewodnicząca Rady Nadzorczej IAA Polska.
Radę Nadzorczą IAA Polska w kadencji 2025-2027, wybraną podczas czerwcowego walnego zebrania wyborczego członków stowarzyszenia, tworzą:
- z kurii marketerów: Maciej Herman (Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel), Rafał Jakubowski (CMO Santander Bank Polska), Michał Sacha (CMO, Omnicommerce leader Leroy Merlin Polska),
- z kurii professional services: Agnieszka Sora (former Regional Director | NCE Consulting NielsenIQ – Przewodnicząca), Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM CEE), Jacek Olechowski (przedsiębiorca, inwestor, CEO Mediacap),
- z kurii mediów: Agnieszka Gajzler (Managing Director TV&Digital Content Growth Wirtualna Polska), Iwona Piwek (Head of Branding & Commercial Solutions YouTube CEE), Agata Szeliga-Staszkiewicz (Sales Director Meta CEE, Global Business Group).
W skład Sądu Dyscyplinarnego weszli:
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
- Olgierd Świerzewski, Co-Managing Partner Osborne Clarke – Poland – Przewodniczący,
- Mateusz Dąbrowski, Business Development Director, Grupa Blix,
- Katarzyna Grzywaczewska, Marketing Director Payback Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Olgierd Świerzewski jest prawnikiem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prawa reklamy i mediów, konkurencji oraz ochrony konsumentów. Jest Partnerem Współzarządzającym w polskim oddziale międzynarodowej firmy prawniczej Osborne Clarke. W 2018 roku, jako szef działu prawnego w firmie Orbis, został nominowany do prestiżowej nagrody Prawnika Firmowego Roku przyznawanej przez brytyjski tygodnik „The Lawyer”. Jego osiągnięcia w zakresie przełomowych akwizycji hoteli w Europie Środkowej i Wschodniej zostały docenione na arenie międzynarodowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej oraz kursów z dziedziny nowych technologii na Harvard University.
źródło: mat. prasowe