Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego

IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
Przewodniczącą Rady Nadzorczej IAA Polska na kadencję 2025-2027 została Agnieszka Sora. Z kolei przewodniczącym Sądu Dyscyplinarnego został Olgierd Świerzewski. Prezesem Zarządu IAA Polska został Jovan Protić.
O autorze
1 min czytania 2025-07-02

Agnieszka Sora, nowo wybrana przewodnicząca Rady Nadzorczej IAA Polska, przez 10 lat była w Zarządzie IAA Polska, w tym przez ostatnie 4 lata sprawowała funkcję Prezeski Zarządu Stowarzyszenia. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 34 lat. Ma bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu. W latach 1996-2021 pełniła funkcję Dyrektor Zarządzającej i Commercial Director GfK Polonia, a przez ostatnie 4 lata pracowała jako Regional Consulting Director NCE w GfK/NIQ. Od wielu lat mentorka w ramach Fundacji Liderek Biznesu, Wise & Young, AIESEC Alumni, NIQ.

– Z ogromną satysfakcją przyjmuję funkcję Przewodniczącej Rady Nadzorczej IAA Polska. To dla mnie nie tylko kontynuacja zaangażowania w rozwój branży komunikacji marketingowej, ale także zobowiązanie do wspierania nowego Zarządu Stowarzyszenia w realizacji ambitnych celów i dalszego umacniania głosu naszego środowiska – podkreśla Agnieszka Sora, Przewodnicząca Rady Nadzorczej IAA Polska.

Radę Nadzorczą IAA Polska w kadencji 2025-2027, wybraną podczas czerwcowego walnego zebrania wyborczego członków stowarzyszenia, tworzą: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • z kurii marketerów: Maciej Herman (Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel), Rafał Jakubowski (CMO Santander Bank Polska), Michał Sacha (CMO, Omnicommerce leader Leroy Merlin Polska),
  • z kurii professional services: Agnieszka Sora (former Regional Director | NCE Consulting NielsenIQ – Przewodnicząca), Izabela Albrychiewicz (CEO GroupM CEE), Jacek Olechowski (przedsiębiorca, inwestor, CEO Mediacap),
  • z kurii mediówAgnieszka Gajzler (Managing Director TV&Digital Content Growth Wirtualna Polska), Iwona Piwek (Head of Branding & Commercial Solutions YouTube CEE), Agata Szeliga-Staszkiewicz (Sales Director Meta CEE, Global Business Group).

W skład Sądu Dyscyplinarnego weszli:

  • Olgierd Świerzewski, Co-Managing Partner Osborne Clarke – Poland – Przewodniczący,
  • Mateusz Dąbrowski, Business Development Director, Grupa Blix,
  • Katarzyna Grzywaczewska, Marketing Director Payback Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Olgierd Świerzewski jest prawnikiem z wieloletnim doświadczeniem w zakresie prawa reklamy i mediów, konkurencji oraz ochrony konsumentów. Jest Partnerem Współzarządzającym w polskim oddziale międzynarodowej firmy prawniczej Osborne Clarke. W 2018 roku, jako szef działu prawnego w firmie Orbis, został nominowany do prestiżowej nagrody Prawnika Firmowego Roku przyznawanej przez brytyjski tygodnik „The Lawyer”. Jego osiągnięcia w zakresie przełomowych akwizycji hoteli w Europie Środkowej i Wschodniej zostały docenione na arenie międzynarodowej. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej oraz kursów z dziedziny nowych technologii na Harvard University.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

źródło: mat. prasowe