W ramach kampanii przeprowadzono eksperyment, w którym sztuczna inteligencja przez cztery tygodnie miała jedno zadanie – oglądać treści CANAL+. Następnie poproszono ją o podsumowanie swoich obserwacji. Jej odpowiedź? „Widziałam tak wiele rzeczy, których nigdy bym sobie nie wyobraziła.”
To zdanie wykorzystano jako kluczowe w kampanii R0_B0+ po to, by pokazać, że choć AI może analizować, łączyć dane i generować treści to nie potrafi wyobrażać sobie rzeczy w taki sposób, w jaki robi to człowiek. W świecie, w którym sztuczna inteligencja coraz częściej tworzy treści, a granice autorstwa stają się płynne, CANAL+ przypomina: to człowiek i jego wyobraźnia powinny pozostać w centrum procesu twórczego. Technologia – choć fascynująca – nie zastąpi emocji, kontekstu, intuicji. A bez nich nie ma prawdziwej sztuki.
Zobacz również
Spot jest dziełem immersyjnym. Przybiera formę filmu trwającego (w zależności od wersji) 1:28, 60 lub 45 sekund.
Kampania R0_B0+ wystartowała 6 czerwca br. i jest wspierana przez szeroko zakrojoną współpracę trzech mediów, co ma pozwolić CANAL+ na dotarcie do aż 178 milionów kontaktów. Celem jest również uzyskanie 95% zasięgu wśród kluczowej grupy wiekowej 25–49 lat – a więc tej, która nie tylko konsumuje treści, ale też aktywnie uczestniczy w dyskusji o przyszłości AI. Za jej realizację odpowiada agencja BETC i kolektyw OBVIOUS.
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]