Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu

Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
Agencja Sales&More została wybrana w przetargu jako wiodący dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów online dla Astara, firmy reprezentującej w Polsce takie marki motoryzacyjne jak Nissan, Mitsubishi i Isuzu.
O autorze
1 min czytania 2025-07-10

Współpraca rozpoczęła się 1 lipca 2025 roku i obejmuje kompleksową obsługę mediową, zarówno w zakresie działań brandingowych, jak i performance marketingu.

– Ta wygrana potwierdza, jak istotne jest dziś doświadczenie zdobywane w najbardziej wymagających obszarach marketingu – tam, gdzie każda wydana złotówka musi przynieść mierzalny efekt. Kluczowe okazuje się nie tylko podejście efektywnościowe, ale też martechowe zaplecze i zespół, który w czasie rzeczywistym reaguje na wyniki kampanii – niezależnie od tego, czy chodzi o budowanie zasięgu, świadomości czy generowanie leadów – komentuje Adam Kozielewicz, COO agencji Sales&More.

Jak dodaje Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu firmy Astara:

– W naszej strategii digitalowej kluczowe znaczenie mają skuteczność działań i ich mierzalne wyniki, dlatego tak dużą wagę przykładamy do performance marketingu. Współpraca z Sales&More to dla nas ważny krok naprzód – nowy etap, w którym stawiamy na lepsze wykorzystanie danych, większą precyzję w zakupie mediów online i lepsze zarządzanie budżetem. Wierzymy, że połączenie naszego doświadczenia z kompetencjami zespołu agencji przyniesie wymierne korzyści – zarówno w kontekście kosztów, jak i sprawniejszej realizacji kampanii. Ponadto, ta współpraca to szansa na jeszcze lepsze zgranie naszych działań marketingowych między markami, które mamy w portfolio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj