Współpraca rozpoczęła się 1 lipca 2025 roku i obejmuje kompleksową obsługę mediową, zarówno w zakresie działań brandingowych, jak i performance marketingu.
– Ta wygrana potwierdza, jak istotne jest dziś doświadczenie zdobywane w najbardziej wymagających obszarach marketingu – tam, gdzie każda wydana złotówka musi przynieść mierzalny efekt. Kluczowe okazuje się nie tylko podejście efektywnościowe, ale też martechowe zaplecze i zespół, który w czasie rzeczywistym reaguje na wyniki kampanii – niezależnie od tego, czy chodzi o budowanie zasięgu, świadomości czy generowanie leadów – komentuje Adam Kozielewicz, COO agencji Sales&More.
Zobacz również
Jak dodaje Łukasz Wójcik, Dyrektor Marketingu firmy Astara:
– W naszej strategii digitalowej kluczowe znaczenie mają skuteczność działań i ich mierzalne wyniki, dlatego tak dużą wagę przykładamy do performance marketingu. Współpraca z Sales&More to dla nas ważny krok naprzód – nowy etap, w którym stawiamy na lepsze wykorzystanie danych, większą precyzję w zakupie mediów online i lepsze zarządzanie budżetem. Wierzymy, że połączenie naszego doświadczenia z kompetencjami zespołu agencji przyniesie wymierne korzyści – zarówno w kontekście kosztów, jak i sprawniejszej realizacji kampanii. Ponadto, ta współpraca to szansa na jeszcze lepsze zgranie naszych działań marketingowych między markami, które mamy w portfolio.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]