„DOPEŁNIENIE”, czyli Big-Active debiutuje w telewizji

Marka Big-Active po raz pierwszy ruszyła z kampanią telewizyjną. Pod hasłem „DOPEŁNIENIE” promowane są herbaty zielone, czerwone oraz czarne aromatyzowane. Każda z nich obrazuje bliskość z konsumentem poprzez dopełnienie innej sfery jego życia – dobrych chwil, dobrej formy czy nowych odkryć.
O autorze
1 min czytania 2014-11-19

Big-Active, lider sprzedaży rynku herbat zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wybrane herbaty ze swojego portfolio. Działania obejmować będą spoty i bilbordy sponsorskie, emitowane przed najpopularniejszymi programami telewizyjnymi w stacjach z grupy TVP (TVP 1, TVP 2), Polsat Media (Polsat), TVN Media (TVN Style, TTV) oraz Discovery Media (Kuchnia+, Discovery). Przygotowane 8-sekundowe filmy pozwalają poznać markę jako towarzysza codzienności, który motywuje dając satysfakcję, radość oraz szczęście każdego dnia.

– Produkty Big-Active skierowane są do aktywnych i ciekawych świata ludzi, dla których filiżanka dobrej, wysokogatunkowej herbaty jest dopełnieniem formy, dobrych chwil czy ciekawości w odkrywaniu świata i podejmowaniu nowych wyzwań. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać motyw dopełnienia, jako element łączący świat naszych herbat ze światem naszych konsumentów – mówi Krzysztof Beling, Marketing manager marki Big-Active.

Big-Active „dopełniał” będzie konsumentów herbat nie tylko w telewizji. Kampania przewiduje również działania w internecie, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz w prasie. Na potrzeby kampanii realizowanej w internecie, przygotowano 15-sekundowy spot prezentujący wszystkie trzy linie herbat Big-Active. 

– Chcieliśmy udowodnić, że mimo krótkiej formy i wielu ograniczeń prawnych, billboard sponsorski nie musi być sztampą. Przedstawiliśmy trzy różne historie inspirowane produktami Big-Active – mówi Tomasz Okulicz, dyrektor kreatywny agencji Engine.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach prowadzonych działań, planowane jest również wykorzystanie nośników outdoorowych oraz realizacja niestandardowych działań ambientowych w przestrzeni miejskiej w trakcie zbliżającej się zimy. Kampania potrwa nieprzerwalnie do marca 2015 r.

Koncepcję kreatywną stworzyła Agencja Engine. Produkcja spotów sponsorskich powierzona została domowi produkcyjnemu M5. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja BrandLab.

Słuchaj podcastu NowyMarketing



NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się