Kampania została przygotowana we współpracy z ekspertami z Instytutu Nauki o Zwierzętach WALTHAM. Zaprojektowano ją tak, by zabrać koty do krainy pełnej szczęścia i zaspokojonych potrzeb.
Koci Mrraj, czyli podróż do świata kociego szczęścia
W ramach polskiej odsłony kampanii marka przeprowadziła ogólnopolskie badanie „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” z perspektywy polskich opiekunów kotów. Wynika z niego, że:
Zobacz również
- aż 9 na 10 opiekunów kotów (87%) uważa, że każdy kot ma unikalną osobowość,
- blisko dwie na trzy osoby (63%) twierdzą, że osobowość ich kota zmienia się w zależności od nastroju,
- ośmiu na dziesięciu opiekunów kotów interesuje się ich życiem wewnętrznym: chcieliby je zapytać, czy są szczęśliwe (80%) oraz chcieliby wiedzieć, co myślą (78%).
Jak więc uszczęśliwić kota? Kluczem jest troskliwy opiekun, który umie w odpowiedni sposób zaspokoić potrzeby behawioralne swojego czworonoga. Zrozumienie ich jest niezwykle ważne dla dobrostanu zwierząt, czyli ich zdrowia, prawidłowego rozwoju i dobrego samopoczucia.
Kampania „Koci Mrraj” prezentuje pięć krain szczęścia, odpowiadających pięciu typom osobowości kotów w Polsce:
- Aktywny kot – Drobiowa Dolina (Feather Valley),
- Ciekawski kot – Wyspa Aromatów (Aroma Island),
- Niezależny kot – Jeziorko Sosikowe (Gravy Lake),
- Kot skory do zabawy – Szczyt Chrupania (Mount Crunch),
- Rozpieszczony kot – Równina Rozpieszczania (Pamper Plains).

Czy fundacja „Dzieci Są z Nami” oswaja sharenting? [OPINIE]

Słuchaj podcastu NowyMarketing


Strefa „Kociego Mrraju” w Warszawie
Jednym z kluczowych elementów polskiej kampanii „Koci Mrraj” będzie specjalna strefa WHISKAS® przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. Już 7 sierpnia w godzinach od 10:00 do 21:00 opiekunowie kotów będą mogli wziąć udział w Quizie Osobowości Kota, który pozwoli im lepiej poznać charakter i potrzeby swojego pupila. W cyfrowym pop-upie uczestnicy otrzymają wynik quizu zgodny z osobowością ich kota wraz z wizualizacją dedykowanej „krainy szczęścia” ich kota oraz rekomendacją najlepiej dopasowanego produktu WHISKAS®. Uczestnicy quizu otrzymają „Koci Pakiet” z produktami i drobnymi upominkami, by móc zabrać odrobinę Kociego Mrraju do swojego domu.
Na miejscu obecna będzie również behawiorystka, z którą w godzinach 11:00–17:00 będzie można porozmawiać na temat zachowań naszych pupili. Każdy z opiekunów będzie mógł się dowiedzieć, jak troszczyć się o swojego ulubieńca, aby przez długie lata cieszyć się towarzystwem zdrowego, wesołego i szczęśliwego kota.
– „Purradise”, w Polsce znany jako „Koci Mrraj”, doskonale oddaje uczucia, jakie towarzyszą kotom w momencie, gdy smakują produkty z oferty WHISKAS®. Mruczenie to najważniejszy sygnał kociej radości i zadowolenia. Mruczenie jest niełatwo osiągnąć, ale daje ogromną satysfakcję opiekunom. Dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich opiekunów) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdą porę karmienia w niezapomniane doświadczenie – zakorzenione w szczęściu i dopasowane do indywidualnych preferencji oraz potrzeb każdego kota” – podkreśla Annie Argyle, European Brand Director WHISKAS®.