Wiemy, że nieszczęścia przytrafiają się każdemu, a ich konsekwencje mogą kosztować krocie. Czy stać nas na to? Odpowiedź brzmi: nie. Dlatego Aegon postanowił zmierzyć się z niefrasobliwością Polaków za pomocą filmów rysunkowych, których fabuła z humorem opowiada rozmaite życiowe sytuacje. Sytuacje niespodziewane, w których już znalazł lub prawdopodobnie znajdzie się statystyczny Polak.
Filmy Aegon to nowe narzędzia dla konsultantów inteligentnie prezentujące możliwości wybranych produktów finansowych Grupy kapitałowej Aegon w Polsce. Spoty od 6 listopada 2014 r. są do obejrzenia na kanale You Tube Grupy Aegon. Pomysłodawcą spotów jest studio kreatywne Cyber Kids on Real.
Zobacz również
Tym, co wyróżnia spoty, jest ich walor edukacyjny w połączeniu z dyskretnym dowcipem, dzięki którym otrzymujemy kilka pouczających historii o tym, co może nas spotkać i z jakich rozwiązań możemy skorzystać, aby nagłe zdarzenie losowe nie wywróciło nam życia do góry nogami. Oglądając filmy, zwracamy uwagę, że spoty nie zachęcają bezpośrednio do zakupu produktu, zamiast tego prezentują kilka gotowych rozwiązań jak przygotować się na niespodziewane. I co najważniejsze, decyzję o ewentualnym zakupie pozostawiają klientowi.
„Konwencja animowanego filmu rysunkowego i lekkiej, żartobliwej narracji pozwala na odmienny sposób porozumiewania się z klientem. W sposób niestandardowy dla tej branży, ponieważ nasze filmy nie mają na celu straszyć klienta, a zrozumiale i przystępnie pokazywać mu, dlaczego warto się ubezpieczać.” – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Kierownik Działu Marketingu i Komunikacji z Aegon.
Spot Ubezpieczenia majątkowe wylicza możliwe konsekwencje wpływu wydarzeń losowych (jak pożar, zalanie, kradzież) na nasz majątek i wspiera sprzedaż produktów Aegon dla Domu – Pakiet ubezpieczeń majątkowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spot Co z tą emeryturą? przypomina o różnicy pomiędzy naszymi niespełnionymi planami na przyszłość i realnymi warunkami życia emeryta. Spot wspiera sprzedaż produktu Aegon Gwarantowany Program Emerytalny Plus.
Spot Bezpieczni bliscy uzmysławia, jak utrata dochodów na skutek choroby lub śmierci jednego z żywicieli rodziny wpływa na standard jej życia. Spot wspiera sprzedaż produktów Aegon Bezpieczni Bliscy oraz Pod Opieką Aegon.
Spot Inwestycje udowadnia widzowi, że on też może inwestować bez względu na ilość wolnych pieniędzy, ponieważ Aegon ma narzędzia stosowne do różnych sytuacji życiowych. Spot wspiera sprzedaż produktów inwestycyjnych.
Spot Edukacja dziecka uświadamia wysokość ponoszonych przez rodzinę wydatków na edukację dziecka i wspiera sprzedaż produktu Aegon Program Finansowania Studiów.
Spoty są emitowane na kanale You Tube Grupy Aegon oraz w specjalnej aplikacji na smartfony i tablety dla konsultantów grupy Aegon jako filmy wspomagające sprzedaż produktów finansowych marki Aegon. Adaptują formułę animacyjną i rysunkową wykorzystywaną dotąd w globalnej komunikacji firmy Aegon.
Pomysłodawcą spotów jest studio kreatywne Cyber Kids on Real. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Prime Time.