Współpraca obejmie przygotowanie platformy komunikacyjnej na rok 2015. Celem działań, jest przypomnienie Polakom o atrakcyjności marki i podkreślenia zajmowania przez nią pozycji lidera na polskim rynku salonów optycznych. Dodatkowo San Markos zaproponuje strategię prowadzenia efektywnej komunikacji Vision Express, która obejmuje takie kanały komunikacji jak: telewizja, internet, prasa, radio i oraz materiały POS. Strategia San Markos wygrała w przetargu w którym udział brały inne duże agencje reklamowe takie: jak Idealiści, Next, Brain, Lowe Warsaw. Oprócz San Markos do współpracy w 2015 roku Vision Express zaprosiło agencję Leo Burnet w zakresie realizacji projektu specjalnego.
„Zaproponowana przez San Markos strategia realizuje wszystkie wyznaczone przez nas cele na 2015 rok. Liczymy na to, że z tą agencją będziemy mogli realizować działania na bardzo wysokim poziomie i z dużą skutecznością” – powiedział Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express
Zobacz również
Vision Express jest największą w Polsce siecią salonów optycznych, działającą od 1995 roku. Posiada ponad 160 salonów w całej Polsce. Vision Express świadczy najwyższej jakości usługi z zakresu kompleksowej opieki i ochrony wzroku, obejmujące: profesjonalne badanie wzroku, dobór okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych.