Dodatkowo MasterCard przez cały czas trwania kampanii udostępni widzom Cinema City darmowe WiFi na terenie wszystkich kin. Dopełnieniem kampanii będzie komunikacja kampaniiw biletomatach kinowych. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Szerokie wykorzystanie niestandardowych form promocji ma na celu popularyzację innowacyjnych technologii płatniczych oraz dotarcie do osób nowoczesnych i otwartych, jakimi są widzowie multipleksów Cinema City.
Zobacz również
MasterPass to nowoczesna forma płatności internetowych, która zapewnia bezpieczne i szybkie płatności online. MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych oraz adresu dostawy, co znacznie skraca proces zakupu. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych z karty – jej numeru, daty ważności, czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji. Dzięki temu wszystkie kolejne płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie będą wymagały wprowadzania tych danych przy każdej transakcji.
W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 60 tys. sklepów na całym świecie. Z MasterPass korzystają już konsumenci w Australii, Chinach, Kanadzie, Nowej Zelandii, RPA, Singapurze, na Tajwanie oraz w USA, w Europie usługa działa już w Wielkiej Brytanii, w Czechach i Rumunii, a w Polsce dostępna jest od połowy bieżącego roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]