Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

„We Belong to Something Beautiful”: Sephora i Lady Gaga bronią piękna, przynależności i zdrowia psychicznego

„We Belong to Something Beautiful”: Sephora i Lady Gaga bronią piękna, przynależności i zdrowia psychicznego
Sephora razem z Haus Labs by Lady Gaga i Born This Way Foundation rusza z globalną kampanią „We Belong to Something Beautiful”. To więcej niż reklama – to manifest inkluzywności, wsparcia dla zdrowia psychicznego i celebracji unikalnego piękna społeczności LGBTQIA+.
O autorze
1 min czytania 2025-09-02

Sephora prezentuje globalną kampanię „We Belong to Something Beautiful” – która łączy autentyczność, inkluzywność i moc opowieści. W tej kampanii towarzyszy jej nie tylko legendarny wizerunek Lady Gagi, ale i realna troska o osoby często marginalizowane i niedoceniane.

– W Sephorze kierujemy się misją wspierania świata pełnego inspiracji i inkluzywności, w którym każdy może celebrować swoje piękno. Osobista historia Lady Gagi to wspaniała ilustracja wartości, które promujemy na co dzień, a jej własne spojrzenie na to, czym jest Sephora, stanowi dla nas niezwykłe świadectwo – tłumaczy Deborah Yeh, globalna CMO Sephora.

Lady Gaga i poczucie przynależności

Głównym elementem kampanii jest krótki klip, w którym Lady Gaga opowiada o pięknie jako składniku wspólnoty. To opowieść o poczuciu przynależności, o miejscu, w którym można śmiało eksplorować siebie. Twórcy z Maison BETC Paris i BETC Fullsix sięgnęli po realne historie ludzi, a głos narracji powstał z ich autentycznych wypowiedzi. Reżyser Fenn O’Meally i fotografka Adrienne Raquel zadbali natomiast o emocjonalną wrażliwość przekazu.

Kampania rozpoczęła się w czerwcu br. podczas Pride Month i obejmuje szeroką strategię komunikacji – od telewizji i VOD, przez działania w sklepach, mediach społecznościowych, aż po OOH i DOOH. To globalna akcja, która obejmuje Amerykę, Europę, Azję Południowo-Wschodnią i Australię.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Piękno to odpowiedzialność

Za każdy zakup produktu z linii Haus Labs w czerwcu marka Maison BETC Paris przekazywała 1 USD (lub odpowiednik lokalnej waluty) na rzecz Kindness in Community Fund – inicjatywy Born This Way Foundation wspierającej zdrowie psychiczne młodych ludzi. Ponadto w 74 sklepach Sephora w 21 krajach marka przywróciła strefy „Brave Spaces”, w których społeczność LGBTQIA+ oraz jej sojusznicy mogą stworzyć i, jeśli chcą, zmyć tęczowy makijaż w bezpiecznej, wspierającej atmosferze. To realny krok w pokazaniu, że inkluzywność to nie slogan, lecz działanie w sklepach.

W kampanii „We Belong to Something Beautiful” Sephora – wraz z Lady Gagą i Haus Labs – stworzyła projekt, który łączy siłę marki z realnym wsparciem społecznym. W ten sposób marka wysyła komunikat, zgodnie z którym tu każdy znajdzie piękno, swoje miejsce i wsparcie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcie główne: YouTube

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Beauty & Belonging”: Sephora stworzyła film dokumentalny, w którym pracownicy marki opowiadają o tym, czym jest dla nich piękno