Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Tom Holland w kampanii LEGO zachęca do zachowania ducha zabawy bez względu na wiek

Lego Tom Holland
Grupa LEGO i aktor Tom Holland, znany z ikonicznej roli Spider-Man połączyli siły, by przekazać wartościowe przesłanie do dzieci i rodzin na całym świecie: nigdy nie przestawajcie się bawić.
O autorze
2 min czytania 2025-09-02

LEGO oraz Tom Holland wspólnie chcą na nowo rozbudzić ducha zabawy wśród dzieci i rodzin oraz pokazać, że dorastanie nie musi oznaczać rezygnacji z kreatywności i zabawy.

„Nie przestawaj się bawić”

Aby szerzyć to przesłanie, Tom Holland występuje w krótkim spocie zatytułowanym „Nie przestawaj się bawić”. Film osadzony jest w rytmach utworu „High Voltage” legend rocka AC/DC i jest połączeniem zabawy i humoru. Niezależnie od tego, czy jesteś dzieckiem, czy po prostu młody duchem, film Grupy LEGO to apel, aby zachować wyobraźnię i ducha zabawy.

W trakcie filmu Tom łączy dwa klocki LEGO, symbolizując moment, w którym wybiera drogę zabawy. Aktor wciela się w różne postaci, z których każda przypomina o mocy zabawy i przywraca światu potrzebne poczucie radości. Od olśnienia jako supergwiazda piłkarska (Gamechanger), przez dzielenie się mądrością jako przedsiębiorca (Innowator), wniesienie ekscytacji do stonowanej galerii (Kreator), przekształcenie się w tajną minifigurkę LEGO, po odegranie sztywnego szefa, który zapomniał, jak się bawić. Holland pokazuje, że zabawa zawsze jest wyborem, niezależnie od naszego wieku czy etapu życia. W kampanii udział wzięli również bracia aktora – Harry i Sam.

Spot jest częścią corocznej kampanii Grupy LEGO Rebuild the World, która celebruje pozytywny wpływ kreatywności i zabawy. Film wyreżyserowali Los Pérez (Tania Verduzco i Adrián Pérez), nagradzany kreatywny duet, który ma na koncie prace z markami takimi jak Apple, Coca-Cola i Xbox oraz współprace z gwiazdami jak Selena Gomez, Uma Thurman, ASAP Rocky i Doja Cat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uwielbiałem bawić się klockami LEGO jako dziecko. Z braćmi tworzyliśmy własne dzikie światy, zamieniając salon w prehistoryczną dżunglę z naszym zestawem dinozaurów LEGO albo układaliśmy tory wyścigowe dla naszych samochodów LEGO! Było wspaniale na nowo przeżyć te wspomnienia na planie. Zostanie oficjalnym Playmakerem jest naprawdę fajne. Bez względu na to, jak bardzo byłem zajęty, nigdy nie przestałem się bawić… i nie zamierzam tego robić w najbliższym czasie! – mówi Tom Holland.

Badania LEGO

Kampania została poprzedzona badaniami zleconymi przez Grupę LEGO, które wykazały, że:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • 44% dzieci, w okresie dojrzewania odczuwa presję, by szybko dorosnąć,
  • 48% przyznało, że przestało się bawić zabawkami lub angażować w niektóre aktywności, ponieważ powiedziano im, że są „dziecinne” lub „niemowlęce”.

Ankieta, która objęła 20 000 rodziców i dzieci w wieku 6–16 lat w 10 krajach, pokazała również, że 24% dzieci uważa, że zabawa jest niemodna.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W Polsce, na próbie 1 000 dzieci:

  • 41% deklaruje nacisk na szybsze dorastanie,
  • 50% porzuciło niektóre zabawki z powodu opinii innych,
  • 25% często usłyszało, że zabawa jest nie na czasie. 

– Ta kampania powstała, by podkreślić i wzmocnić znaczenie kreatywnej zabawy – nie tylko dla dzieci, lecz także dla rodzin i dorosłych. Wierzymy, że zabawa przekracza granice wieku, niezależnie od tego, czy masz 8 czy 80 lat, ma niezwykłą moc pobudzania wyobraźni, budowania pewności siebie i ponownego łączenia z tym, co naprawdę ważne – mówi Julia Goldin, Chief Product and Marketing Officer w Grupie LEGO.

O badaniu

Internetowe badanie zostało zlecone przez Grupę LEGO, Wzięło w nim udział 20 000 rodziców i dzieci, którzy zostali przeprowadzeni przez firmę badawczą OnePoll, zgodnie z kodeksem postępowania Market Research Society. Badanie uwzględniało opinie rodziców i dzieci z Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Australii, Czech, Chin, Japonii, Meksyku i Polski.

Dane zbierano w okresie od 03/02/2025 do 24/02/2025. Badanie było nadzorowane i redagowane przez zespół badawczy OnePoll – MRS Company Partners, członkowie korporacyjni ESOMAR oraz członkowie British Polling Council.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS TIME i LEGO stawiają na girl power: powstała pierwsza lista „Dziewczynek Roku”

PS2 LEGO w muzeum van Gogha: tak wygląda „Żółty Dom” z klocków