W spocie kampanii społecznej harcerze i harcerki pokazują, że pomoc można nieść każdego dnia: w małych sprawach, w lokalnej społeczności, w relacjach z innymi. W ten sposób ZHP zwraca uwagę na to, że wartości harcerskie – takie jak odpowiedzialność, służba i braterstwo – są aktualne także poza organizacją.

Zobacz również

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Fabryka Marketingu. Spot został zrealizowany przez Mikołaja Matyjaska i Damiana Małża, przy współpracy zespołu agencji: Daniela Przygody, Jagody Borkowskiej i Moniki Bogusz.
Po stronie ZHP za realizację odpowiadali Olga Junkuszew, b. Kierowniczka Wydziału Komunikacji i Promocji i Rzeczniczka Prasowa ZHP, Mikołaj Zawiślak,b. Z-ca Kierowniczki Wydziału Komunikacji i Promocji oraz Julia Czekalska, Współkierowniczka Wydziału Komunikacji i Promocji GK ZHP.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Szczegóły kampanii i materiały dostępne są na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing