Natomiast branża E-commerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem – jak to zrobić przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.
Nowe standardy w kodowaniu newsletterów
Newslettery muszą perfekcyjnie otwierać się na urządzeniach mobilnych i o tym między innymi piszą autorzy w najnowszym raporcie o kodowaniu mailingów przy użyciu technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Choć raport nie skupia się wyłącznie na tej kwestii, wiele wskazuje na to, że urządzenia mobilne spowodowały małą rewolucję w kodowaniu mailingów i obecnie standardem są newslettery responsywne, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości ekranu – niezależnie czy jest to ekran notebooka czy komórki.
Zobacz również
Proces kodowania nowoczesnego mailingu możesz teraz przeanalizować krok po kroku dzięki analizom przeprowadzonym we FreshMailu, tym samym upewniając się, że newsletter dotrze także do tych, którzy korzystają z poczty elektronicznej na smartfonach i tabletach.
O czym jeszcze w raporcie
Wydawać by się mogło, że dobrze skodowany newsletter wyświetli się tak samo we wszystkich programach pocztowych – nic bardziej mylnego. Raport FreshMaila pokazuje, że każdy program i aplikacja pocztowa obsługuje inaczej właściwości CSS. Najwięcej błędów przy wyświetlaniu wiadomości mogą powodować pliki video oraz gify. Z drugiej strony są one często najbardziej atrakcyjnym elementem mailingu. Raport CSS szczegółowo przedstawia jak poszczególne elementy są wyświetlane przy otwarciu newslettera w różnych aplikacjach pocztowych i przekazuje wiele praktycznych porad jak uniknąć błędów przy kodowaniu.
Raport został przygotowany nie tylko dla koderów, ale dla całej branży eCommerce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Raport pobrać można ze strony.
Słuchaj podcastu NowyMarketing