Choć za pośrednictwem Uber Eats można zamawiać już nie tylko jedzenie, są rzeczy, które lepiej, żeby zostały tam, gdzie ich miejsce.
Goya czy gyoza?
W reklamie Uber Eats można zobaczyć Antonio Banderasa, który sprząta półki z nagrodami filmowymi, ale jedna z nich jest pusta. W tym momencie Banderas wpisuje w aplikacji „Goya” (twórcy kampanii nawiązują do najważniejszej nagrody filmowej w Hiszpanii) i w mgnieniu oka otrzymuje pod swoje drzwi przesyłkę z… jednym z dzieł malarza Francisco Goyi.
Zobacz również
W tym momencie okazuje się, że obraz zaginął z lokalnego muzeum. Wystraszony Banderas, kiedy dociera do niego ta informacja, rozlewa wino na obraz i dzieło sztuki zostaje zniszczone. Aktor bierze sprawy w swoje ręce i postanawia sam je odnowić oraz zwrócić do galerii.
„Poproś o prawie wszystko” – reklama kończy się grą słów, przypominając, że nagrody filmowej nie da się zamówić, ale pierogi gyoza – tak.
Za kampanię odpowiada agencja Ogilvy.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Światowe gwiazdy w kampaniach Uber Eats
Kampania z udziałem Antonio Banderasa jest jedną z kilku, w którym wystąpiły światowe gwiazdy filmu czy muzyki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Brytyjski oddział stworzył spot „Romance’d Enough”, w której wystąpił Jude Law. Aktor pokazuje, że ma już dość komedii romantycznych.
- W reklamie z USA, w której nawiązano do futbolu, główną rolę odegrał Bradley Cooper.
- Z kolei w australijskiej kampanii Cher cofa się do lat 80., ale tych z… XVII wieku.