TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Banderas, Law, Cher i Cooper pokazują, że z Uber Eats zamówisz (prawie) wszystko

uber eats
Antonio Banderas zamawia dzieło sztuki, Jude Law ma dość romansów, Bradley Cooper mówi o amerykańskim futbolu, a Cher cofa się w czasie – w kampaniach Uber Eats gwiazdy pokazują, że z aplikacją można zamówić coraz więcej rzeczy, choć nadal nie wszystko. I dobrze.
O autorze
1 min czytania 2025-09-19

Choć za pośrednictwem Uber Eats można zamawiać już nie tylko jedzenie, są rzeczy, które lepiej, żeby zostały tam, gdzie ich miejsce.

Goya czy gyoza?

W reklamie Uber Eats można zobaczyć Antonio Banderasa, który sprząta półki z nagrodami filmowymi, ale jedna z nich jest pusta. W tym momencie Banderas wpisuje w aplikacji „Goya” (twórcy kampanii nawiązują do najważniejszej nagrody filmowej w Hiszpanii) i w mgnieniu oka otrzymuje pod swoje drzwi przesyłkę z… jednym z dzieł malarza Francisco Goyi.

W tym momencie okazuje się, że obraz zaginął z lokalnego muzeum. Wystraszony Banderas, kiedy dociera do niego ta informacja, rozlewa wino na obraz i dzieło sztuki zostaje zniszczone. Aktor bierze sprawy w swoje ręce i postanawia sam je odnowić oraz zwrócić do galerii.

„Poproś o prawie wszystko” – reklama kończy się grą słów, przypominając, że nagrody filmowej nie da się zamówić, ale pierogi gyoza – tak.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kampanię odpowiada agencja Ogilvy.

Światowe gwiazdy w kampaniach Uber Eats

Kampania z udziałem Antonio Banderasa jest jedną z kilku, w którym wystąpiły światowe gwiazdy filmu czy muzyki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Brytyjski oddział stworzył spot „Romance’d Enough”, w której wystąpił Jude Law. Aktor pokazuje, że ma już dość komedii romantycznych.
  • W reklamie z USA, w której nawiązano do futbolu, główną rolę odegrał Bradley Cooper.
  • Z kolei w australijskiej kampanii Cher cofa się do lat 80., ale tych z… XVII wieku.

PS „Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats

„Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Kendall i Kris Jenner w nowej kampanii Uber Eats