Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats

„Don’t Forget”: gwiazdy „Przyjaciół”, Beckhamowie i muzycy promują Uber Eats
Uber Eats przekonuje, że dzięki ich usługom zamówisz prawie wszystko. Prawie, bo platforma nie dostarczy ci tego, o czym... zapomnisz. Zupełnie tak, jak bohaterowie spotu Uber Eats.
O autorze
1 min czytania 2024-02-07

Co łączy aktorów: Jennifer Aniston, Davida Schwimmera oraz muzyków: Ushera i Jelly Rolla? Wszyscy wzięli udział w reklamie Uber Eats. I wszyscy czegoś (albo o czymś) zapomnieli. Właśnie w ten sposób platforma do zamawiania jedzenia z dowozem przekonuje, że jej możliwości są (niemal) nieograniczone.

Żeby zapamiętać jedną rzecz, musisz zapomnieć o jakiejś innej — mówi Jennifer Aniston, a zaraz potem spotyka Davida Schwimmera, któremu przez lata partnerowała w kultowym serialu pt. „Przyjaciele”. Jakby na potwierdzenie swoich słów, Aniston nie rozpoznaje aktora. Ale to tylko jedna z nietypowych sytuacji związanych z zapominaniem.

Pepper Lady, czyli Beckhamowie nie pamiętają o Spice Girls

Minutowy klip wyprodukowany na zlecenie Uber Eats przez agencję Special U.S. to jednak nie tylko serialowi Rachel i Ross, którzy (jak można by przypuszczać po reakcji Aniston), mieli nieco dłuższą przerwę. W reklamie obejrzymy również Victorię i Davida Beckhamów próbujących przypomnieć sobie nazwę zespołu muzycznego, w którym ona występowała przed laty, a także Ushera. Muzyk wydaje się nie pamiętać, że przed momentem zagrał w przerwie finałów rozgrywek Super Bowl.

Już wcześniej Uber Eats wypuścił reklamę z Victorią i Davidem w rolach głównych, której tematem również było zapominanie. Jak się okazało, nieco ponad 30-senkundowy klip był zapowiedzią dłuższej wersji spotu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z zaplanowaną na 11 lutego br. transmisją finałowych rozgrywek ligi NFL, Uber Eats wypuścił do sieci zabawne klipy, których podsumowaniem jest wspólna reklama J. Aniston, D. Schwimmera, Ushera i Beckhamów. Przekaz jest spójny: Uber pomoże dostarczyć wszystko, co niezbędne, nawet w tak ważnym dniu jak finał Super Bowl. Reklama zostanie oficjalnie wyemitowana w TV właśnie pomiędzy kolejnymi kwartami rozgrywek.

Zdjęcie główne: uber.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Kampania #KeepHerConfident. Dove i Nike wspierają pewność siebie u dziewczynek

Dove i Nike prezentują kampanię zatytułowaną „Hard-Knock Life”, której celem jest wsparcie poczucia własnej wartości wśród aktywnych fizycznie nastolatek. Działania i hasztag #KeetHerConfident wspiera m.in. Serena Williams.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 Kendall i Kris Jenner w nowej kampanii Uber Eats

Uber Eats Australia promuje swoją nową, rozszerzoną ofertę dostaw. W humorystycznym spocie z udziałem Kendall Jenner marka podkreśla, że może dostarczyć „prawie… prawie wszystko”.