TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Ubierz życie w to, co cenne”: taniec relacji i podwójne znaczenia w kampanii Answear.com na sezon AW25

„Ubierz życie w to, co cenne”: taniec relacji i podwójne znaczenia w kampanii Answear.com na sezon AW25
Answear.com, w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2025 „Ubierz życie w to, co cenne” za pomocą tańca i gry słów, eksploruje dwoistość znaczeń ubrań oraz różnorodność relacji międzyludzkich – od intymności hotelowego pokoju po swobodę w miejskiej przestrzeni.
O autorze
1 min czytania 2025-09-23

Strategia kampanii i koncepcja kreatywna

Nowa odsłona kampanii stanowi kontynuację strategii komunikacyjnej marki opartej na claimie „Ubierz życie w to, co cenne”, rozwijając narrację o wielowymiarowości mody i jej wpływie na relacje międzyludzkie. Ubrania stają się bohaterami opowieści o emocjach i połączeniach między ludźmi.

Produkcja i realizacja kreatywna

Kampania AW25 składa się z dwóch spotów telewizyjnych opartych na choreografii tanecznej. Koncepcja kreatywna opiera się na dwoistości znaczeń – zarówno ubrań, jak i hasłach kampanii, które wprowadzają grę słów o podwójnych sensach. Spoty prezentują produkty marek Paul Smith, Twinset i Patrizia Pepe, pozycjonując je jako katalizatory emocji wykraczające poza funkcjonalność.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W tej kampanii mówimy o tym, że jeden przedmiot może mieć wiele znaczeń – w zależności od tego, kto go nosi i w jakich okolicznościach. Tak jak relacje między ludźmi mają różne odcienie i barwy, tak samo nasze ubrania zyskują nowe wymiary w zależności od kontekstu. Idea „Ubierz życie w to, co cenne” realizuje się tutaj na wielu poziomach – od różnorodności relacji, przez wieloznaczność samych ubrań, aż po zabawę słowem w naszych hasłach – mówi Marta Sawicka, Dyrektor Marketingu Wizerunkowego Answear.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół produkcyjny i obsada

Za reżyserię spotów odpowiada Adi Halfin, a choreografię stworzyła Emilie Leriche. W kampanii wystąpili Mathilde Lin – znana z głównej roli w teledysku Harry’ego Stylesa „As it was” – oraz David Lagerqvist w spocie hotelowym, a także Angele Villanueva Jara, finalistka 10. edycji programu You Can Dance, i Mermoz Melchior w spocie dziejącym się w parku. Za stylizacje odpowiadał Łukasz Witek z zespołu Answear.com, koncepcją kreatywną zajęła się agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanował dom mediowy Starcom, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Shootme.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Komunikacja kampanii rozpoczyna się 22 września 2025 r. na wszystkich 12 rynkach europejskich, na których działa marka.

PS Dance marketing, czyli komunikowanie się z odbiorcą poprzez taniec