ScreenLovers już po raz ósmy organizuje w Warszawie konferencję VideoWars. To cykliczne spotkanie dla fachowców z branży mediów i reklamy zainteresowanych pogłębioną analizą rynku i trendami kształującymi przyszłość telewizji i streamingu.
- Czy alianse nadawców z YouTube i Netfliksem to bliska przyszłość TV nad Wisłą?
- Czy i jak zastępować reklamę telewizyjną w mediaplanach?
- Dlaczego o polskim cord-cuttingu wciąż czytamy jedynie w raportach gigantów konsultingu?
- Jak przyszłość lokalnych mediów, w budżetach szybko zagarnianych przez big-techy, widzą globalne holdingi komunikacyjne?
- Co słychać na polskim rynku audytu mediowego?
Eksperci zaproszeni przez ScreenLovers będą te kwestie analizować w Teatrze Palladium już 13 listopada.
Zobacz również
Scena VideoWars gościć będzie mówców ze świata, jak Guy Bisson z Ampere Analysis czy konsultant programowy David Ciaramella oraz lokalnych top managerów – jak Adam Skręt, wiceprezes Canal+ ds. cyfrowych, Izabela Albrychiewicz, CEO WPP Media CEE; Krzysztof Sokolik, CMO Vectry czy Piotr Szeleszczuk, CMO Decathlonu.

Goście VideoWars tradycyjnie zobaczą przegląd nowych formatów ze świata. Poznają też wyniki badania opinii nt. audytorów mediowych, które ScreenLovers realizował we współpracy z organizacjami branżowymi – SAR, IAA oraz POR.
Partnerami tegorocznej edycji VideoWars by ScreenLovers są WPP Media, TikTok, YouTube, Active Family, Vodylla, AMC, Paramount, BBC Studios, Kinads, Mediafarm oraz AFA Media.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Impreza objęta jest akredytacją DIMAQ, uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym VideoWars by ScreenLovers.
Więcej informacji na temat VideoWars znajduje się na stronie konferencji: videowars.screenlovers.pl