TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

VideoWars by ScreenLovers już 13 listopada o najważniejszych trendach z rynku wideo i reklamy [PATRONAT]

VideoWars by ScreenLovers już 13 listopada o najważniejszych trendach z rynku wideo i reklamy [PATRONAT]
Na scenie ósmej edycji VideoWars by ScreenLovers, największej konferencji o wideo i reklamie w Polsce, zobaczymy w tym roku mówców z YouTube’a, WPP Media, Vectry, Polsatu, Publicisu czy Ampere Analysis. 13 listopada w Warszawie naświetlą oni kluczowe dla rynku trendy, jak alianse nadawców z big-techami, efektywność różnych kanałów wideo czy frienemy operatorów i streamerów.
O autorze
1 min czytania 2025-09-23

ScreenLovers już po raz ósmy organizuje w Warszawie konferencję VideoWars. To cykliczne spotkanie dla fachowców z branży mediów i reklamy zainteresowanych pogłębioną analizą rynku i trendami kształującymi przyszłość telewizji i streamingu.

  • Czy alianse nadawców z YouTube i Netfliksem to bliska przyszłość TV nad Wisłą?
  • Czy i jak zastępować reklamę telewizyjną w mediaplanach?
  • Dlaczego o polskim cord-cuttingu wciąż czytamy jedynie w raportach gigantów konsultingu?
  • Jak przyszłość lokalnych mediów, w budżetach szybko zagarnianych przez big-techy, widzą globalne holdingi komunikacyjne?
  • Co słychać na polskim rynku audytu mediowego?

Eksperci zaproszeni przez ScreenLovers będą te kwestie analizować w Teatrze Palladium już 13 listopada.

Scena VideoWars gościć będzie mówców ze świata, jak Guy Bisson z Ampere Analysis czy konsultant programowy David Ciaramella oraz lokalnych top managerów – jak Adam Skręt, wiceprezes Canal+ ds. cyfrowych, Izabela Albrychiewicz, CEO WPP Media CEE; Krzysztof Sokolik, CMO Vectry czy Piotr Szeleszczuk, CMO Decathlonu.


Goście VideoWars tradycyjnie zobaczą przegląd nowych formatów ze świata. Poznają też wyniki badania opinii nt. audytorów mediowych, które ScreenLovers realizował we współpracy z organizacjami branżowymi – SAR, IAA oraz POR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerami tegorocznej edycji VideoWars by ScreenLovers są WPP Media, TikTok, YouTube, Active Family, Vodylla, AMC, Paramount, BBC Studios, Kinads, Mediafarm oraz AFA Media.

Impreza objęta jest akredytacją DIMAQ, uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym VideoWars by ScreenLovers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji na temat VideoWars znajduje się na stronie konferencji: videowars.screenlovers.pl