Kampania Olimpiad Specjalnych celuje w jasny przekaz: kibicowanie nie polega na wybieraniu. Kibicowanie to wspólne przeżywanie emocji, docenianie wysiłku i talentu – bez względu na barwy czy ograniczenia.
Polscy siatkarze jednoczą siły z zawodnikami Olimpiad Specjalnych
W ramach akcji powstały między innymi specjalne plakaty, na których można zobaczyć reprezentantów polskiej piłki siatkowej – Tomasza Fornala, Marcina Komendę, Wilfredo Leona, Jakuba Popiwczaka czy Kamila Semeniuka. To oni wystąpili obok zawodników Olimpiad Specjalnych.
Zobacz również
Na plakatach pojawiły się również niewygodne hasła, które skłaniają odbiorców do refleksji na temat tego, czy jako kibice trzymamy kciuki jedynie za tych sportowców których znamy z telewizji, czy jesteśmy w stanie docenić każdego z nich, również tych mniej popularnych?


Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sportowcy w kampanii #GrajmyRazem pokazują, że siła sportu tkwi tak naprawdę nie w tym, dla jakich drużyn czy w jakiej lidze grają, ale w jedności i szacunku.
Kampanię opublikowano podczas trwającego Pucharu Świata w Zunifikowanej Piłce Siatkowej Olimpiad Specjalnych w Katowicach. Zdjęcia i aranżacje zdjęciowe wykonała fotografka Ewa Sawicka.
Ławeczka jako symboliczny motyw kampanii
Symbolicznym motywem kampanii została ławeczka, która ma pokazywać wspólnotę, solidarność i równość. Odnosi się ona zarówno do ławki w sportowym znaczeniu (np. tej w szatni), jak i tej o bardziej ogólnej symbolice (np. tej w parku). Ławka to zaproszenie, by wspólnie usiąść i pokazać, że kibicowanie płynie prosto z serca.
– Ławka to przestrzeń, która łączy. Tak jak sport łączy ludzi – bez wyjątków – podkreśla Joanna Styczeń-Lasocka, Dyrektor Generalna Olimpiad Specjalnych Polska.
Źródło: olimpiadyspecjalne.pl