Nowa odsłona Biedronka Simulator na Robloxie

Nowa odsłona Biedronka Simulator na Robloxie
1 października 2025 roku na platformie Roblox zadebiutowała nowa edycja Biedronka Simulator – „Gang Biedroniaków”.
O autorze
1 min czytania 2025-10-06

– To wyjątkowy rok dla marki Biedronka, która świętuje 30-lecie działalności. Z tej okazji gra jeszcze mocniej przeniesie nas w świat Biedronki. Tegoroczna odsłona zawiera aż 19 postaci – bohaterów inspirowanych naszymi produktami (m.in. Burger Bogdan, Pizza Paola czy Sushi Sara), a także urządzeniami nieodłącznymi podczas zakupów (takimi jak Kasa Kasia, Skaner Sylwek czy Paragon Piotrek). Dodatkowo gracze spotkają trzy unikalne maskotki symbolizujące sklepy z różnych okresów 30-letniej historii firmy. Nowa edycja gwarantuje jeszcze więcej świetnej zabawy, angażujących zadań i pełne zanurzenie w świat bohaterów Biedronki – mówi Julia Borowska, Menedżer Ds. Lojalności Klientów i Innowacji Cyfrowych.

Sukces organiczny – świat, który żyje ponad rok

Pierwsza odsłona projektu towarzyszyła zeszłorocznej kampanii Gangu Produkciaków i już w ciągu pierwszego miesiąca osiągnęła wynik 1,3 mln rozgrywek. Co wyjątkowe, świat w Robloxie nie tylko utrzymał popularność po zakończeniu promocji, ale rozwijał się dalej, przekraczając ostatnio barierę 2,1 milionów zagrań. To dowód na to, że marka potrafi stworzyć doświadczenie, które angażuje i bawi użytkowników także poza okresem kampanii.

Czego można doświadczyć w Biedronka Simulator?

Gracze wcielają się w rolę klientów lub pracowników sklepu – mogą dostarczać świeże produkty z magazynu, obsługiwać kasy, wypiekać pieczywo, dbać o porządek, pomagać klientom czy wykładać towar na półki. Dzięki temu rozgrywka uczy współpracy i symuluje codzienną działalność sklepu w angażujący, zabawowy sposób.

– Dzięki prostej i wciągającej mechanice rozgrywki, a także efektywnej zeszłorocznej kampanii udało nam się stworzyć społeczność, która sama chętnie wraca do naszego świata (ponad 800 000 zagrań wygenerowanych w okresie braku promocji gry!). To ogromny sukces, bo gracze przecież za każdym razem mogą wybrać jedno z około 40 mln Robloxowych doświadczeń zamiast świata marki – mówi Karolina Sławecka, Head of Strategy & Sales Gameset.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję, strategię i realizację odpowiada Gameset (Grupa Lifetube).

Słuchaj podcastu NowyMarketing