Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

W dobre ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Sprawdź, jak i kiedy je upolować.

Sprawdzam

Od Snowflake po marki konsumenckie – 50 firm przyszłości w rankingu „The Future 50” magazynu Fortune

Od Snowflake po marki konsumenckie – 50 firm przyszłości w rankingu „The Future 50” magazynu Fortune
Fortune opublikowało ranking Future 50 – listę firm, które mają największy potencjał rozwoju i wpływu na globalną gospodarkę. Wśród nich znalazły się giganci technologii, zdrowia i dóbr konsumenckich. Boston Consulting Group komentuje na Instagramie: „To oni wyznaczają kierunki przyszłości”.
O autorze
1 min czytania 2025-10-07

Ranking opracowany przez amerykański magazyn Fortune we współpracy z ekspertami wskazuje przedsiębiorstwa, które łączą dynamiczny rozwój z odpornością na kryzysy. W zestawieniu dominują firmy technologiczne (np. Snowflake), ale silnie reprezentowane są też sektory: zdrowie, automotive oraz dobra konsumenckie.

Lista nie jest jedynie fotograficzną migawką. To mapa trendów pokazująca, które modele biznesowe i strategie innowacji przyciągną kapitał inwestorów oraz uwagę konsumentów w kolejnych latach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Głos BCG: marki przyszłości mówią językiem innowacji

Na Instagramie Boston Consulting Group podkreśliło, że ranking Future 50 to nie tylko zestawienie nazw, ale także „historia o firmach, które myślą przyszłościowo i odważnie inwestują w innowacje”.

BCG przypomina, że łączenie zrównoważonego rozwoju z cyfrową transformacją staje się nowym standardem. Firmy, które trafiły na listę, mają wspólną cechę: zdolność przewidywania i szybkiego dostosowania się do zmieniającej się rzeczywistości rynkowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Future 50: lekcja dla marketingowców i inwestorów

Z najnowszej edycji raportu Future 50 można wysnuć szereg wniosków, które z pewnością pomogą marketingowcom i inwestorom pewniej patrzeć w nadchodzącą przyszłość. Do najważniejszych lekcji, które warto wyciągnąć z publikacji, należą te mówiące, że:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. technologia jest fundamentem – dane, AI, chmura i automatyzacja przestają być narzędziem wspierającym, a stają się podstawą działalności,
  2. odpowiedzialność społeczna i ESG rosną w siłę – klienci i inwestorzy oczekują, że firmy będą transparentne i świadome wpływu na planetę,
  3. narracja w mediach społecznościowych zyskuje na znaczeniu – Instagramowe wpisy konsultantów i samych firm Future 50 pokazują, jak istotne jest opowiadanie historii marki w angażujący, wizualny sposób.

PS Znamy 500 najsilniejszych brandów w Polsce. Badanie Top Marka 2024