Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Upoluj bilet na film lub konferencję [KONKURSY]

Uwaga! Mamy do rozdania wejściówki na Masters & Robots 2025, IAB HowTo: Digital OOH, Festiwal Kamera Akcja i dokument „Loterie influencerów. Genialny biznes czy przekręt?”. Sprawdź, jak i kiedy można je upolować.

Sprawdzam

Lay’s® wprowadza nowe logo marki

Lay’s® wprowadza nowe logo marki
Firma Lay's przedstawia największą zmianę identyfikacji wizualnej, rozpoczynając nową erę marki. Nowy wizerunek inspirowany jest drogą ziemniaków – od pola do paczki. Odświeżone opakowanie podkreśla stosowanie wysokiej jakości składników, zapewniających ceniony przez konsumentów smak. Na poszczególnych rynkach zmiana wprowadzana będzie stopniowo. W Polsce pierwsze opakowania z nowym logo pojawią się na sklepowych półkach w drugiej połowie 2026 roku.  
O autorze
1 min czytania 2025-10-10

Lay’s oferuje wyjątkowy, ceniony przez konsumentów smak chipsów od 1938 roku. Od tego czasu logo marki zmieniało się, dostosowując się do trendów, zachowując jednocześnie rozpoznawalność. Nowy projekt podkreśla najwyższą jakość składników i nawiązuje do związanego z rolnictwem dziedzictwa marki.  

– Ta zmiana to nie tylko nowe opakowanie, ale przede wszystkim podkreślenie tego, co w chipsach Lay’s najważniejsze – ich jakości. Nowy design to ukłon w stronę wszystkich rolników, którzy uprawiają ziemniaki do produkcji naszych przekąsek, a także zaproszenie konsumentów, by na nowo odkryli prawdziwą radość i smak, które zawsze wyróżniały Lay’s. To kolejny rozdział w prawie stuletniej historii marki – mówi Anna Mitura, Central Europe & Great Balkans Marketing Director w PepsiCo.

Opracowana przez zespół Designu & Innowacji PepsiCo nowa identyfikacja wizualna obejmuje:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • nowe logo, które nadaje spójny charakter wszystkim wariantom Lay’s i rynkom, w których są one dostępne. Podkreśla również charakterystyczny żółty motyw słońca i czerwoną wstążkę, symbolizujące jakość ziemniaków, z których wytwarzane są Lay’s,
  • charakterystyczny font z kątami skierowanymi do góry, który nadaje projektowi lekkości i energii, komponując się z logo, odzwierciedla nowoczesny, a zarazem radosny charakter marki,
  • dodające dynamiki promienie światła wokół logo, znane jako „Promienie Lay’s”. Inspiracją do ich stworzenia było słońce, dzięki któremu powstają wysokiej jakości składniki, obecne w każdej paczce chipsów,
  • nową paletę kolorów, w której, oprócz charakterystycznego dla marki koloru żółtego, pojawiają się odcienie składników Lay’s: czerwień, brąz czy zieleń,
  • tło nawiązujące do drewnianych skrzyń, w których przechowuje się zebrane plony.

Podkreślając drogę ziemniaka od pola do paczki oraz jakość receptury, nowa szata graficzna pozwala konsumentom na nowo docenić Lay’s i pokazuje, że za każdym chrupnięciem stoi dbałość o najmniejszy detal.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wraz z rozpoczęciem nowego etapu swojej historii, marka Lay’s umacnia zaangażowanie wobec konsumentów. Niezależnie od tego, czy chodzi o dążenie do najwyższej jakości, zrównoważone pozyskiwanie składników, czy odświeżony wygląd – marka konsekwentnie dostarcza przekąski, dbając o smak, który od lat jest doceniany na całym świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się