TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo

TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
Sotrender opublikował raport „TikTok Trends wrzesień 2025”. Wynika z niego m.in., że na listy marek z największą liczbą wyświetleń na TikToku pozostaje Lidl Polska.
O autorze
3 min czytania 2025-10-13

We wrześniu ponownie bezkonkurencyjny okazał się Goniec. Profil utrzymał pozycję lidera, osiągając imponujące 8,11 mln interakcji, czyli o 1,82 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Widać, że konsekwentne wsparcie kampaniami sponsorowanymi nadal przynosi efekt i pozwala dominować w zestawieniu.

Na drugim miejscu znalazł się Super Express, który zakończył miesiąc z wynikiem 4,46 mln interakcji. W porównaniu do sierpnia to jednak spadek o 1,23 mln, co pokazuje, że utrzymanie dynamiki wzrostu zaangażowania organicznego na dłuższą metę nie jest łatwe. Podium zamykają Wydarzenia24, które odnotowały 4,33 mln interakcji (+0,39 mln).

Warto też zwrócić uwagę na Polsat i Netflix Polska, które dzięki silnemu wsparciu treściami sponsorowanymi znacząco poprawiły swoje wyniki. Polsat podniósł wynik o 2,93 mln do poziomu 3,58 mln interakcji, a Netflix aż o 2,25 mln, kończąc wrzesień z 3,52 mln interakcji. Oba profile pokazują, jak duże znaczenie w walce o zaangażowanie ma inwestowanie w promocję treści.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Profile marek na TikToku o największym zaangażowaniu użytkowników wrzesień 2025 r.
Profile marek na TikToku o największym zaangażowaniu użytkowników | wrzesień 2025 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lidl nadal z największą liczbą odtworzeń

We wrześniu pod względem liczby odtworzeń na TikToku zdecydowanie dominowały Lidl Polska i Goniec. Profil Lidla osiągnął 156 mln wyświetleń, notując wzrost o 39 mln względem sierpnia. Tuż za nim znalazł się Goniec z wynikiem 147 mln i jeszcze wyższym przyrostem – aż o 59 mln więcej niż miesiąc wcześniej.

Na trzecim miejscu uplasował się Super Express z 106 mln wyświetleń (+9 mln), który całość wyniku osiągnął organicznie. Zaraz za nim znalazł się Polsat, który dzięki dużemu wsparciu treściami sponsorowanymi odnotował spektakularny wzrost o 79 mln i zakończył miesiąc z 97 mln odtworzeń.

Stabilny trend wzrostowy utrzymują Wydarzenia24, które także całkowicie organicznie zanotowały 85 mln wyświetleń (+6 mln). Wysoki wzrost odnotowało też TVP Sport, które dzięki przyrostowi o 29 mln osiągnęło 47 mln.

Na drugim biegunie znalazł się Netflix Polska, który zakończył wrzesień ze spadkiem – 54 mln wyświetleń oznaczają aż o 27 mln mniej niż miesiąc wcześniej.

Profile marek na TikToku o największej liczbie odtworzeń treści (organicznych i płatnych) wrzesień 2025 r.
Profile marek na TikToku o największej liczbie odtworzeń treści (organicznych i płatnych) | wrzesień 2025 r.

Polsat liderem rankingu najaktywniejszych

We wrześniu na czele zestawienia najaktywniejszych profili znalazł się Polsat, który opublikował aż 726 materiałów – to imponujący wzrost o 500 postów w porównaniu z sierpniem.

Drugie miejsce utrzymał Super Express z 590 publikacjami, ale tym razem zwiększył aktywność tylko symbolicznie, o 4 materiały. Trzecia pozycja przypadła profilowi Oficjalne Zero, który opublikowało 498 treści, co oznacza wzrost o 260 względem poprzedniego miesiąca.

Duży skok aktywności odnotowało też konto TVP Sport, które zwiększyło liczbę publikacji o 126, osiągając wynik 293 treści.

Najaktywniejsze profile marek na TikToku wrzesień 2025 r.
Najaktywniejsze profile marek na TikToku | wrzesień 2025 r.

Super Express z najchętniej oglądanym wideo

Wrześniowy ranking najchętniej oglądanych filmów na TikToku zdominowały media informacyjne oraz marki retailowe. Na pierwszym miejscu znalazł się Super Express ze swoim materiałem o brutalnym ataku na Ukrainkę w USA, który zgromadził aż 31,6 mln wyświetleń.

Drugą pozycję zajęło wideo Gońca – relacja z zamachu na Charliego Kirka. Wideo odtworzone zostało 14,6 mln razy, co potwierdza ogromne zainteresowanie treściami newsowymi.

Na podium znalazła się również Biedronka z materiałem sponsorowanym dotyczącym swojej akcji promocyjnej, który zebrał ponad 14 mln wyświetleń.

Silną obecność w zestawieniu pokazał też Lidl, który znalazł się w gronie najpopularniejszych z aż trzema różnymi filmami. Wszystkie jego materiały były sponsorowane i przekroczyły próg 11 mln wyświetleń, a najlepszy z nich osiągnął wynik 12,3 mln.

Najlepsze posty marek na TikToku pod względem liczby odtworzeń wrzesień 2025 r.
Najlepsze posty marek na TikToku pod względem liczby odtworzeń | wrzesień 2025 r.

Media zdominowały czołówkę najbardziej angażujących treści

We wrześniu ranking najbardziej angażujących postów otworzył Netflix. Wideo promujące trzeci sezon serialu „Wednesday” osiągnęło Activity Index na poziomie ponad 1,2 mln, co dało mu wyraźną przewagę nad konkurencją.

Tuż za nim znalazły się posty z czołowych pozycji zestawienia pod względem liczby odtworzeń: materiał Super Expressu zanotował Activity Index na poziomie 998 tys., a Goniec 490 tys.

W TOP6 znalazł się jeszcze kolejny post Gońca oraz publikacje Wydarzeń Polsatu oraz TVN24. To pokazuje, że we wrześniu na TikToku największe emocje i dyskusje generowały treści newsowe – i to wyłącznie organiczne.

Najlepsze posty marek na TikToku pod względem wskaźnika Activity Index wrzesień 2025 r.
Najlepsze posty marek na TikToku pod względem wskaźnika Activity Index | wrzesień 2025 r.

Netlix nadal największym profilem

We wrześniu w czołówce największych kont na TikToku również nie doszło do większych zmian. Na pierwszym miejscu pozostaje Netflix z liczbą 1,9 mln obserwujących – to wzrost o kolejne 100 tys., który tylko umacnia jego pozycję lidera.

Wyróżnił się także profil Red Bull Polska, który jako czwarty przekroczył granicę miliona obserwujących.

Warto podkreślić też bardzo dobre tempo wzrostu Gońca. Profil powiększył społeczność o 62 tys. nowych obserwujących i zakończył miesiąc z wynikiem 809 tys., co plasuje go w gronie najszybciej rosnących kont we wrześniowym zestawieniu.

Profile marek na TikToku o największej liczbie obserwujących wrzesień 2025 r.
Profile marek na TikToku o największej liczbie obserwujących | wrzesień 2025 r.

PS TikTok Trends sierpień 2025: Netflix z najchętniej oglądanym postem, Eurosport z viralem z US Open