Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative

Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
Agencja Walk Creative zatrudniła Pawła Jasińskiego na pozycji Creative & Strategy Directora – to nowo utworzone stanowisko. Jasiński jest strategiem i konsultantem z kilkunastoletnim doświadczeniem.
O autorze
1 min czytania 2025-10-13

Specjalizuje się w pracy na styku strategii marek i komunikacji z kreacją oraz brand building marketingiem. Kompetencje zdobywał w agencjach o różnych profilach – od brand designu i consultingu po agencje 360, a także jako niezależny konsultant.

Paweł Jasiński karierę zawodową zaczynał w dziale brand consultingu BNA, był strategiem w MullenLowe, 2012 Agency i VML. Pełnił funkcję Strategy Group Head w VMLY&R, współtworzył agencję brandingową Wyraz oraz pracował jako konsultant i strateg marketingowy w One Eleven. Jest również współzałożycielem NEW AREAS.

Realizował projekty dla marek w wielu kategoriach, m.in. w branży technologicznej, farmacji, rozrywki czy dla koncernów alkoholowych. Budował skuteczne strategie dla takich marek jak: OLX, IKEA, Lay’s, Decathlon, HBO, Player, T-Mobile, Plus, Ford, EB, Żywiec, Kozel, Łomża, Showmax, CANAL+, Ibuprom, x kom, Microsoft, Intel, Ballantine’s czy Wyborowa. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach branżowych np. Effie, KTR czy Innovation.

W Walk Creative Jasiński będzie odpowiedzialny za integracje kreacji ze strategią, podnoszenie kompetencji i konkurencyjności agencji oraz zarządzanie zespołem kreatywnym. Będzie także wspierał rozwój produktów i narzędzi technologicznych agencji. Jego zatrudnienie to część procesu repozycjonowania agencji, wprowadzanego przez nowego CEO – Marcina Bełzę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W ramach szerszej transformacji Walk Creative zdecydowaliśmy, że to strateg pokieruje kreacją, co postawiło przed nami niełatwe zadanie rekrutacyjne. Cieszę się, że Paweł zdecydował się przyjąć ofertę, bo idealnie wpisuje się w nasz autorski pomysł na agencję. Jego szerokie multidyscyplinarne kompetencje dają nam pewność realizacji naszych ambitnych celów w średnim i długim horyzoncie. Paweł świetnie rozumie szanse, możliwości, ale także ograniczenia, jakie niosą ze sobą rozwój technologii i narzędzi marketingowych. Zatrudnienie Pawła domyka przebudowę kluczowych struktur agencji – mówi Marcin Bełza, COO Walk Group & CEO Walk Creative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing