Twórcy kampanii „The Swedish Prescription” zachęcają do podróżowania po Szwecji w celach prozdrowotnych. Akcja nawiązuje do potwierdzonych badaniami korzyści, które płyną z przebywania blisko natury, czerpania z kultury i szwedzkich zwyczajów, jak na przykład terapii w saunie czy przerwy nazywanej tam „fika”.
Satyryczny spot reklamowy
Centralnym elementem kampanii jest zabawny spot z udziałem „lekarza”, który dowodzi, że dobra oferowane przez Szwecję mają pozytywny wpływ na zdrowie. Wskazano w nim między innymi kąpiele w zimnych wodach, nocowanie w lesie czy wygrzewanie się w Słońcu.
Zobacz również
Na stronie internetowej kampanii można również pobrać specjalnie przygotowaną „szwedzką receptę”, którą można pokazać swojemu lekarzowi.
Jedynie w ciągu kilku dni od wystartowania, kampania wygenerowała ponad 1200 wzmianek w mediach w aż 30. krajach. Zaprezentowano ją również w programach BBC oraz CBS Mornings w USA.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]