Sebidin to lek, który skutecznie zwalcza bakterie wywołujące infekcję gardła. Aby pokazać tę skuteczność w nieszablonowy i spektakularny sposób, postawiliśmy na batalistyczną konwencję z dowcipną aluzją. W humorystycznej fabule, i z wykorzystaniem animacji, gardło staje się metaforycznym polem bitwy. Posłańcy bakterii, jak niegdyś Krzyżacy pod Grunwaldem, wyzywają wojska Sebidinu do walki. Teraz też do bitwy dochodzi. Finał jest do przewidzenia – Sebidin wygrywa bitwę o gardło.
Sebidin jest lekiem o unikalnym, podwójnym działaniu. Chlorheksydyna zabija bakterie, witamina C wspomaga regenerację gardła.
Zobacz również
Kampania telewizyjna będzie miała miejsce w stacjach TVP, Polsat i TVN (plus kanały tematyczne TVN).
Film powstał w ramach współpracy po wygranym przez Red8 przetargu.
Klient: Omega Pharma Poland Sp. z o.o. #PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Produkt: Sebidin
Spot: Sebidin Grunwald
Agencja: Red8 Advertising Sp. z o.o.
Przedstawiciele agencji: Piotr Potorski, Magdalena Grzesz
Scenariusz: Irek Broda i Paweł Stankiewicz
Reżyseria: Kuba Michalczuk
Produkcja: Lemon Sp. z o.o.
Postprodukcja: Xantus Studio S.A.
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Słuchaj podcastu NowyMarketing